کلیدسازی در میدان اعدام 970 0919 0912

کلیدسازی در میدان اعدام 970 0919 0912

24 فروردین1402
کلیدسازی در میدان اعدام 970 0919 0912

.
کلید سازی شبانه روزی سیار در میدان اعدام 970 0919 0912

خدمات کلید سازی شبانه روزی و سیار در میدان اعدام تهران تنها با یک تماس
برای مراجعه فوری کلیدساز سیار در منطقه میدان اعدام همین حالا با ما تماس بگیرید!

روی این شماره کلیک کنید :

از اینکه ما را برای ارایه خدمات کلیدسازی انتخاب نموده اید بسیار خوشحالیم. باعث افتخار ماست که در کلیدسازی ماهان بتوانیم خدمات کلیدسازی شبانه روزی و سیار را درتمام مناطق تهران به صورت فوری و با کیفیت مناسب به شما عزیزان ارایه نماییم. کلید سازی شبانه روزی و سیار ماهان آمادگی شبانه روزی خود را برای اعزام کلیدساز در تمامی مناطق تهران و به ویژه میدان اعدام برای انجام تمامی خدمات کلید سازی اعلام می دارد. در صورت تماس با کلیدسازی ماهان در تهران می توانید این خدمات را به شکل حرفه ای، سریع و با کیفیت در محل خود دریافت نمایید :

- باز کردن انواع درب و سوییچ اتومبیل، قفل فرمان، پدال و .... در منطقه میدان اعدام
- باز کردن درب های ضد سرقت، چوبی، حیاط، انباری، شامل قفل های حرفه ای، و ... در میدان اعدام
- باز کردن انواع گاوصندوق در میدان اعدام
- باز کردن انواع قفل های آویز و کتابی در میدان اعدام
- ساخت و تعمیر انواع ریموت شامل ریموت اتومبیل، مغازه، پارکینگ و ... در میدان اعدام
- ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری و کددار برای انواع مدل های اتومبیل (ایموبیلایزر) در میدان اعدام
- ریموتی کردن انواع درب های منازل، ادارات، مغازه ها و ... در میدان اعدام
- فروش و نصب انواع قفل، دستگیره، مغزی درب، ریموت و تجهیزات ایمنی کلیدسازی ... در میدان اعدام

در ادامه مطلب این بخش، کلیدسازی ماهان، از شما دعوت می نماید تا با محله میدان اعدام نیز آشنا شوید. پس با ما همراه باشید :

میدان اعدام یا دروازه محمدیه یا دروازه نو تنها بازمانده از دروازه‌ها قدیم تهران و در نزدیکی آن میدان محمدیه یا پاقاپوق یکی از پنج میدان مهمی بود که در تهران دوران قاجار ساخته شد. این میدان سپس به میدان اعدام و سپس دوباره به محمدیه نامیده شد که در جنوب تهران و خارج از شهر قرار داشت و محل اعدام مجرمین بود.
در میان این میدان تپه‌ای خاکی قرار داشت که رو آن ستون گرد آجری کوتاهی را ساخته بودند. بر روی این ستون قاپوق قرار داده می‌شد و مجرمان را در آن سر می‌بریدند و مردم در پای آن اجتماع می‌کردند. همین امر سبب شده بود تا آن را پاقاپوق بنامند.
در آخرین سال پادشاهی محمد شاه قاجار و به سال ۱۲۶۳ قمری، دروازه‌ای در پاقاپوق تهران ساخته شد، که سپس دروازه نو یا دروازه محمدیه نامیده شد. این دروازه که در جنوب محله بازار تهران است، تنها دروازه‌ایست که همچنان پابرجاست. بر بدنه آن شیر طلایی به چشم می‌آید.
پس از مشروطیت، سر بریدن کاری وحشیانه محسوب شد. به همین دلیل به جای آن تپه خاکی که به مرور زمان تخریب شده‌بود و قاپوق میان میدان، تختگاهی دیواردار ساخته شد که بر رویش تیرک چوبی و طناب دار نصب نمودند و عمل سر بریدن جای خود را به اعدام با طناب دار داد. با تغییر شیوه اعدام، نام میدان نیز از «پاقاپوق» به «اعدام» تغییر یافت.
سپس محل نمایش عمومی اعدام از این میدان به میدان مشق منتقل شد. با برچیده شدن چوبه دار از میان میدان اعدام، نام آن نیز به میدان محمدیه تغییر یافت.
میدان محمدیه کنونی در تقاطع خیابان خیام با مولوی قرار داشته و در جنوب به خیابان شوش می‌رسد.


سریع ترین و حرفه ای ترین خدمات کلیدسازی در میدان اعدام را با کلیدسازی ماهان تجربه کنید.
برای تماس با کلید سازی شبانه روزی سیار در تهران و دریافت خدمات کلیدسازی در میدان اعدام لطفا همین حالا با شماره 970 0919 0912 تماس بگیرید. باعث افتخار این مجموعه ست که بتواند خدمات کلیدسازی را به صورت شبانه روزی و سیار توسط کلیدساز حرفه ای و با قیمت مناسب برای شما در میدان اعدام فراهم نماید.

نظرات
ارسال نظر