کلیدسازی در نبرد 970 0919 0912

کلیدسازی در نبرد 970 0919 0912

23 فروردین1402
کلیدسازی در نبرد 970 0919 0912

.
کلید سازی شبانه روزی سیار در نبرد 970 0919 0912

خدمات کلید سازی شبانه روزی و سیار در نبرد تهران تنها با یک تماس
برای مراجعه فوری کلیدساز سیار در منطقه نبرد همین حالا با ما تماس بگیرید!

روی این شماره کلیک کنید :

از اینکه ما را برای ارایه خدمات کلیدسازی انتخاب نموده اید بسیار خوشحالیم. باعث افتخار ماست که در کلیدسازی ماهان بتوانیم خدمات کلیدسازی شبانه روزی و سیار را درتمام مناطق تهران به صورت فوری و با کیفیت مناسب به شما عزیزان ارایه نماییم. کلید سازی شبانه روزی و سیار ماهان آمادگی شبانه روزی خود را برای اعزام کلیدساز در تمامی مناطق تهران و به ویژه نبرد برای انجام تمامی خدمات کلید سازی اعلام می دارد. در صورت تماس با کلیدسازی ماهان در تهران می توانید این خدمات را به شکل حرفه ای، سریع و با کیفیت در محل خود دریافت نمایید :

- باز کردن انواع درب و سوییچ اتومبیل، قفل فرمان، پدال و .... در منطقه نبرد
- باز کردن درب های ضد سرقت، چوبی، حیاط، انباری، شامل قفل های حرفه ای، و ... در نبرد
- باز کردن انواع گاوصندوق در نبرد
- باز کردن انواع قفل های آویز و کتابی در نبرد
- ساخت و تعمیر انواع ریموت شامل ریموت اتومبیل، مغازه، پارکینگ و ... در نبرد
- ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری و کددار برای انواع مدل های اتومبیل (ایموبیلایزر) در نبرد
- ریموتی کردن انواع درب های منازل، ادارات، مغازه ها و ... در نبرد
- فروش و نصب انواع قفل، دستگیره، مغزی درب، ریموت و تجهیزات ایمنی کلیدسازی ... در نبرد

در ادامه مطلب این بخش، کلیدسازی ماهان، از شما دعوت می نماید تا با محله نبرد نیز آشنا شوید. پس با ما همراه باشید :

خیابان نبرد یکی از خیابان‌ های تهران واقع در ناحیه شرق-جنوب شرق این شهر است، که به وسیله اتوبان شهید محلاتی به دو بخش نبرد شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود. نبرد شمالی(حد فاصل بزرگراه شهید محلاتی تا خیابان پیروزی) و بخشی از نبرد جنوبی(حد فاصل بزرگراه شهید محلاتی تا بلوار شهید ده حقی) در منطقه ۱۴ قرار گرفته و مابقی آن(حد فاصل بلوار شهید ده حقی تا خیابان خاوران) در منطقه ۱۵ می‌باشد . این خیابان از شمال به خیابان پیروزی ، چهارراه کوکاکولا و محور منتهی الیه شرق تهران و از جنوب به ترمینال خاوران و خیابان خاوران می‌رسد. دسترسی به بخش شمالی این خیابان به وسیله ایستگاه متروی نبرد واقع در خط ۴ میسر می شود.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب نیز در تقاطع خیابان نبرد جنوبی و بلوار شهید ده حقی (آهنگ) قرار دارد. این خیابان از تقاطع بازار گل می‌گذرد از دیگر مکان‌های قابل توجه خیابان نبرد می‌توان به باغ گل - آتش نشانی- دادگاه خانواده - پردیس تئاتر تهران - شهرداری منطقه ۱۴ - باغ وثوق الدوله - باغ اناری (بوستان سهند) و مسجد شهید بهشتی (واقع در میدان نبرد) اشاره کرد.
این خیابان با تأسیس کارخانه کوکاکولا در تقاطع با خیابان پیروزی با نام پیشین (فرح آباد) رونق گرفت و با حضور کارخانه فیلکو و محله صددستگاه پر جمعیت شد.




سریع ترین و حرفه ای ترین خدمات کلیدسازی در نبرد را با کلیدسازی ماهان تجربه کنید.
برای تماس با کلید سازی شبانه روزی سیار در تهران و دریافت خدمات کلیدسازی در نبرد لطفا همین حالا با شماره 970 0919 0912 تماس بگیرید. باعث افتخار این مجموعه ست که بتواند خدمات کلیدسازی را به صورت شبانه روزی و سیار توسط کلیدساز حرفه ای و با قیمت مناسب برای شما در نبرد فراهم نماید.


نظرات
ارسال نظر