کلیدسازی در بلوار ابوذر 970 0919 0912

کلیدسازی در بلوار ابوذر 970 0919 0912

23 فروردین1402
کلیدسازی در بلوار ابوذر 970 0919 0912

.
کلید سازی شبانه روزی سیار در بلوار ابوذر 970 0919 0912

خدمات کلید سازی شبانه روزی و سیار در بلوار ابوذر تهران تنها با یک تماس
برای مراجعه فوری کلیدساز سیار در منطقه بلوار ابوذر همین حالا با ما تماس بگیرید!

روی این شماره کلیک کنید :

از اینکه ما را برای ارایه خدمات کلیدسازی انتخاب نموده اید بسیار خوشحالیم. باعث افتخار ماست که در کلیدسازی ماهان بتوانیم خدمات کلیدسازی شبانه روزی و سیار را درتمام مناطق تهران به صورت فوری و با کیفیت مناسب به شما عزیزان ارایه نماییم. کلید سازی شبانه روزی و سیار ماهان آمادگی شبانه روزی خود را برای اعزام کلیدساز در تمامی مناطق تهران و به ویژه بلوار ابوذر برای انجام تمامی خدمات کلید سازی اعلام می دارد. در صورت تماس با کلیدسازی ماهان در تهران می توانید این خدمات را به شکل حرفه ای، سریع و با کیفیت در محل خود دریافت نمایید :

- باز کردن انواع درب و سوییچ اتومبیل، قفل فرمان، پدال و .... در منطقه بلوار ابوذر
- باز کردن درب های ضد سرقت، چوبی، حیاط، انباری، شامل قفل های حرفه ای، و ... در بلوار ابوذر
- باز کردن انواع گاوصندوق در بلوار ابوذر
- باز کردن انواع قفل های آویز و کتابی در بلوار ابوذر
- ساخت و تعمیر انواع ریموت شامل ریموت اتومبیل، مغازه، پارکینگ و ... در بلوار ابوذر
- ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری و کددار برای انواع مدل های اتومبیل (ایموبیلایزر) در بلوار ابوذر
- ریموتی کردن انواع درب های منازل، ادارات، مغازه ها و ... در بلوار ابوذر
- فروش و نصب انواع قفل، دستگیره، مغزی درب، ریموت و تجهیزات ایمنی کلیدسازی ... در بلوار ابوذر

در ادامه مطلب این بخش، کلیدسازی ماهان، از شما دعوت می نماید تا با محله بلوار ابوذر نیز آشنا شوید. پس با ما همراه باشید :

بلوار ابوذر یکی از مناطق جنوب شرقی شهر تهران است که از خیابان پیروزی شروع شده و تا پایانه خاوران (سه راه افسریه) ادامه دارد. این ناحیه از شرق به بزرگراه بسیج (افسریه)، از غرب به بلوار نبرد محدود می‌شود. واقع در دو منطقه شهرداری چهاردهم و پانزدهم.
این بلوار، از دو طرف رودخانه ای می‌گذرد و روی این رودخانه چندین پل برای آمد و شد ماشین‌ها قرار دارد. در کل این بلوار دارای ۶ پل است که آن را به ۶ بخش تقسیم می‌کند. در سال ۱۳۸۳ بر اثر بارش‌های شدید این رودخانه طغیان کرد و تا حدود شعاع یک کیلومتری کل خیابان‌ها را آب گرفت. البته این حادثه خسارت جانی نداشت و خسارت مالی آن هم ناچیز بود.
از امکانات این ناحیه می‌توان به پارک شهربازی بسیج و بوستان‌های متعدد و از مساجد مهم این بلوار می‌توان به مسجد علی بن الحسین (ع) و مسجد جامع ابوذر اشاره کرد. باغ گل شهید محلاتی، دانشگاه آزاد تهران جنوب، مجتمع قضایی شهید محلاتی و دادگاه خانواده از دیگر اماکن قابل توجه در بلوار ابوذر به‌شمار می‌رود




سریع ترین و حرفه ای ترین خدمات کلیدسازی در بلوار ابوذر را با کلیدسازی ماهان تجربه کنید.
برای تماس با کلید سازی شبانه روزی سیار در تهران و دریافت خدمات کلیدسازی در بلوار ابوذر لطفا همین حالا با شماره 970 0919 0912 تماس بگیرید. باعث افتخار این مجموعه ست که بتواند خدمات کلیدسازی را به صورت شبانه روزی و سیار توسط کلیدساز حرفه ای و با قیمت مناسب برای شما در بلوار ابوذر فراهم نماید.

نظرات
ارسال نظر