کلیدسازی در رستم آباد تهران 970 0919 0912

کلیدسازی در رستم آباد تهران 970 0919 0912

23 فروردین1402
کلیدسازی در رستم آباد تهران 970 0919 0912

.
کلید سازی شبانه روزی سیار در رستم آباد تهران 970 0919 0912

خدمات کلید سازی شبانه روزی و سیار در رستم آباد تهران تهران تنها با یک تماس
برای مراجعه فوری کلیدساز سیار در منطقه رستم آباد تهران همین حالا با ما تماس بگیرید!

روی این شماره کلیک کنید :

از اینکه ما را برای ارایه خدمات کلیدسازی انتخاب نموده اید بسیار خوشحالیم. باعث افتخار ماست که در کلیدسازی ماهان بتوانیم خدمات کلیدسازی شبانه روزی و سیار را درتمام مناطق تهران به صورت فوری و با کیفیت مناسب به شما عزیزان ارایه نماییم. کلید سازی شبانه روزی و سیار ماهان آمادگی شبانه روزی خود را برای اعزام کلیدساز در تمامی مناطق تهران و به ویژه رستم آباد تهران برای انجام تمامی خدمات کلید سازی اعلام می دارد. در صورت تماس با کلیدسازی ماهان در تهران می توانید این خدمات را به شکل حرفه ای، سریع و با کیفیت در محل خود دریافت نمایید :

- باز کردن انواع درب و سوییچ اتومبیل، قفل فرمان، پدال و .... در منطقه رستم آباد تهران
- باز کردن درب های ضد سرقت، چوبی، حیاط، انباری، شامل قفل های حرفه ای، و ... در رستم آباد تهران
- باز کردن انواع گاوصندوق در رستم آباد تهران
- باز کردن انواع قفل های آویز و کتابی در رستم آباد تهران
- ساخت و تعمیر انواع ریموت شامل ریموت اتومبیل، مغازه، پارکینگ و ... در رستم آباد تهران
- ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری و کددار برای انواع مدل های اتومبیل (ایموبیلایزر) در رستم آباد تهران
- ریموتی کردن انواع درب های منازل، ادارات، مغازه ها و ... در رستم آباد تهران
- فروش و نصب انواع قفل، دستگیره، مغزی درب، ریموت و تجهیزات ایمنی کلیدسازی ... در رستم آباد تهران

در ادامه مطلب این بخش، کلیدسازی ماهان، از شما دعوت می نماید تا با محله رستم آباد تهران نیز آشنا شوید. پس با ما همراه باشید :

رستم‌آباد از شمال به چیذر و فرمانیه، از جنوب به خیابان دولت، از شرق به میدان اختیاریه و پاسداران و از غرب به میدان پیروز و دیباجی جنوبی منتهی می‌شود.

رستم‌آباد دارای دو حسینیه قدیمی در ده بالا و ده پایین می‌باشد. حسینیه بالا مسجد نوریان می‌باشد که قدمت ان ۱۰۰سال می‌باشد و حسینیه پایین مسجد شاه آبادی می‌باشد که قسمت سقاخانه ان به عکس شهدا مزین است. رستم‌آباد از سال۱۳۲۲ به‌آبادی پرجمعیتی تبدیل شد و به سه منطقة رستم‌آباد پایین، رستم‌آباد وسط (ابتدای خیابان گرکانی تا ابتدای بزرگ‌راه صدر) و رستم‌آباد بالا تقسیم شد.

از رستم‌آباد قدیم هنوز کوچه‌هایی که عرض سه متر و کم‌تر از آن هم دارند باقی مانده‌است از جمله، کوچه‌هایی که در خیابان شهید فریدون‌خانی است. به‌طورکلی این منطقه تاحدی توانسته بافت شهری گذشته خود را حفظ کند. رستم‌آباد قدیم از پنج طایفه نوریان، رحیمیان، شعبانی فرد، محسنیان و رکنی تهرانی تشکیل شده که باهم پیوند خوشاوندی دارند در منطقه رستم‌آباد دو قنات وجود دارد: یکی در رستم‌آباد بالا (دیباجی شمالی) و دیگری در رستم‌آباد پایین (دیباجی جنوبی) که قنات رستم‌آباد بالا مهم‌تر و پرآب‌تر است و آب آن از باغی به مساحت ۱۰۰۰۰ متر مربع می‌گذرد و پس ازآن به چند شاخه تقسیم می‌شود.




سریع ترین و حرفه ای ترین خدمات کلیدسازی در رستم آباد تهران را با کلیدسازی ماهان تجربه کنید.
برای تماس با کلید سازی شبانه روزی سیار در تهران و دریافت خدمات کلیدسازی در رستم آباد تهران لطفا همین حالا با شماره 970 0919 0912 تماس بگیرید. باعث افتخار این مجموعه ست که بتواند خدمات کلیدسازی را به صورت شبانه روزی و سیار توسط کلیدساز حرفه ای و با قیمت مناسب برای شما در رستم آباد تهران فراهم نماید.

نظرات
ارسال نظر