کلیدسازی در سعد آباد 970 0919 0912

کلیدسازی در سعد آباد 970 0919 0912

23 فروردین1402
کلیدسازی در سعد آباد 970 0919 0912

.
کلید سازی شبانه روزی سیار در سعد آباد 970 0919 0912

خدمات کلید سازی شبانه روزی و سیار در سعد آباد تهران تنها با یک تماس
برای مراجعه فوری کلیدساز سیار در منطقه سعد آباد همین حالا با ما تماس بگیرید!

روی این شماره کلیک کنید :

از اینکه ما را برای ارایه خدمات کلیدسازی انتخاب نموده اید بسیار خوشحالیم. باعث افتخار ماست که در کلیدسازی ماهان بتوانیم خدمات کلیدسازی شبانه روزی و سیار را درتمام مناطق تهران به صورت فوری و با کیفیت مناسب به شما عزیزان ارایه نماییم. کلید سازی شبانه روزی و سیار ماهان آمادگی شبانه روزی خود را برای اعزام کلیدساز در تمامی مناطق تهران و به ویژه سعد آباد برای انجام تمامی خدمات کلید سازی اعلام می دارد. در صورت تماس با کلیدسازی ماهان در تهران می توانید این خدمات را به شکل حرفه ای، سریع و با کیفیت در محل خود دریافت نمایید :

- باز کردن انواع درب و سوییچ اتومبیل، قفل فرمان، پدال و .... در منطقه سعد آباد
- باز کردن درب های ضد سرقت، چوبی، حیاط، انباری، شامل قفل های حرفه ای، و ... در سعد آباد
- باز کردن انواع گاوصندوق در سعد آباد
- باز کردن انواع قفل های آویز و کتابی در سعد آباد
- ساخت و تعمیر انواع ریموت شامل ریموت اتومبیل، مغازه، پارکینگ و ... در سعد آباد
- ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری و کددار برای انواع مدل های اتومبیل (ایموبیلایزر) در سعد آباد
- ریموتی کردن انواع درب های منازل، ادارات، مغازه ها و ... در سعد آباد
- فروش و نصب انواع قفل، دستگیره، مغزی درب، ریموت و تجهیزات ایمنی کلیدسازی ... در سعد آباد

در ادامه مطلب این بخش، کلیدسازی ماهان، از شما دعوت می نماید تا با محله سعد آباد نیز آشنا شوید. پس با ما همراه باشید :

نخستین بار، ناصرالدین شاه، به منظور تغییر پایتخت از تهران به شمیران، قریه سعدآباد را برای تأسیس کاخ سلطنتی برگزید. محله یا روستای جعفرآباد که بین دو قریه دربند و سعد آباد واقع می‌باشد در گذشته (دوران قاجار) از اهمیت بالایی برخوردار بوده و یکی از اصلی‌ترین روستاهای شمیران نیز بوده‌است. ناصرالدین شاه با صدور فرمانی سعدآباد را همراه با روستای فیروزبهرام (فیروزآباد) به یکی از خواجگان حرم به نام سرور خان اعتماد حرم بخشید اما پس از مرگ ناصرالدین شاه، امین الدوله صدراعظم با این عنوان که فرمان ناصرالدین شاه ناقص بوده‌است، این املاک را از اعتماد حرم گرفت و به تصرف دولت درآورد. پس از مشروطیت، اعتمادحرم با شکایت به دادگاه، این املاک را پس گرفت و دولت مالکیت او را به رسمیت شناخت. در اواخر دوره قاجار قریه‌های پس قلعه (در دامنه کوه)-سربند-دربند و جعفرآباد متعلق به شخصی بنام یونسعلی میرزا سلیمی که مالک اکثر املاک این محدوده و خان این ناحیه بوده‌است. در دوره رضاشاه، سعدآباد همراه با تمام اراضی جعفرآباد و بخشی از دربند از مالکین غصب و کاخ سعد آباد در آن ساخته شد. کل روستای جعفرآباد و سعد آباد در طرح کاخ از بین رفت و جز کاخ سعد آباد قرارگرفت. پس از مشروطیت، سعدآباد جزو املاک دولتی به‌شمار آمد.

منطقه سعداباد شمیران به دلیل واقع شدن در دامنه رشته کوه البرز و همچنین قرار گرفتن در ارتفاعی بین ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ متر از سطح دریا دارای آب و هوای معتدل کوهستانی است به طوری که میانگین دمای سالانه این منطقه ۱۲٬۹ درجه سانتیگراد می‌باشد.



سریع ترین و حرفه ای ترین خدمات کلیدسازی در سعد آباد را با کلیدسازی ماهان تجربه کنید.
برای تماس با کلید سازی شبانه روزی سیار در تهران و دریافت خدمات کلیدسازی در سعد آباد لطفا همین حالا با شماره 970 0919 0912 تماس بگیرید. باعث افتخار این مجموعه ست که بتواند خدمات کلیدسازی را به صورت شبانه روزی و سیار توسط کلیدساز حرفه ای و با قیمت مناسب برای شما در سعد آباد فراهم نماید.

نظرات
ارسال نظر