کلیدسازی در مسعودیه 970 0919 0912

کلیدسازی در مسعودیه 970 0919 0912

23 فروردین1402
کلیدسازی در مسعودیه 970 0919 0912

.
کلید سازی شبانه روزی سیار در مسعودیه 970 0919 0912

خدمات کلید سازی شبانه روزی و سیار در مسعودیه تهران تنها با یک تماس
برای مراجعه فوری کلیدساز سیار در منطقه مسعودیه همین حالا با ما تماس بگیرید!

روی این شماره کلیک کنید :

از اینکه ما را برای ارایه خدمات کلیدسازی انتخاب نموده اید بسیار خوشحالیم. باعث افتخار ماست که در کلیدسازی ماهان بتوانیم خدمات کلیدسازی شبانه روزی و سیار را درتمام مناطق تهران به صورت فوری و با کیفیت مناسب به شما عزیزان ارایه نماییم. کلید سازی شبانه روزی و سیار ماهان آمادگی شبانه روزی خود را برای اعزام کلیدساز در تمامی مناطق تهران و به ویژه مسعودیه برای انجام تمامی خدمات کلید سازی اعلام می دارد. در صورت تماس با کلیدسازی ماهان در تهران می توانید این خدمات را به شکل حرفه ای، سریع و با کیفیت در محل خود دریافت نمایید :

- باز کردن انواع درب و سوییچ اتومبیل، قفل فرمان، پدال و .... در منطقه مسعودیه
- باز کردن درب های ضد سرقت، چوبی، حیاط، انباری، شامل قفل های حرفه ای، و ... در مسعودیه
- باز کردن انواع گاوصندوق در مسعودیه
- باز کردن انواع قفل های آویز و کتابی در مسعودیه
- ساخت و تعمیر انواع ریموت شامل ریموت اتومبیل، مغازه، پارکینگ و ... در مسعودیه
- ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری و کددار برای انواع مدل های اتومبیل (ایموبیلایزر) در مسعودیه
- ریموتی کردن انواع درب های منازل، ادارات، مغازه ها و ... در مسعودیه
- فروش و نصب انواع قفل، دستگیره، مغزی درب، ریموت و تجهیزات ایمنی کلیدسازی ... در مسعودیه

در ادامه مطلب این بخش، کلیدسازی ماهان، از شما دعوت می نماید تا با محله مسعودیه نیز آشنا شوید. پس با ما همراه باشید :

شهرک مسعودیه محله‌ای است در ناحیه ۶ منطقه ۱۵ شهرداری تهران و همجوار با محله اسلام‌آباد و شهرک والفجر و محدوده جغرافیایی آن در شمال به خیابان‌های ۲۰ متری بن‌بست مرادپور و خیابان فلسطین می‌رسد و در غرب به بزرگراه امام رضا (خاوران) و در شرق به منطقه مسگرآباد امتداد می یابدو در مرز جنوبی به خیابان شهید مالی محدود می‌شود. خیابانی که تقریباً از شمال تا جنوب مسعودیه را به دو نیم تقسیم کرده خیابان ابومسلم خراسانی نام دارد. از انشعابات خیابان ابومسلم از شمال تا تقاطع خیابان شیرازی (میدان میوه وتره بار) از غرب۱۱فرعی و از شرق۱۳فرعی و از تقاطع خیابان شیرازی تا خیابان شهید مالی از غرب۱۸فرعی (فرعی‌های فرد) و از شرق۱۲فرعی (فرعی‌های زوج) دارد که شامل کل فرعی‌های مسعودیه می‌شود.

این محله در کنار نقطه جمعیتی مسگرآباد که قدمتی ۳۰۰ ساله دارد متولد شده‌است. این زمین‌ها جزء زمین‌های کشاورزی مسگرآباد بوده‌اند که به تدریج توسط کشاورزان به فروش رسیده و مردم مهاجر به خریداری آن‌ها اقدام کرده و شروع به ساخت وساز در این زمین‌ها کرده‌اند و آنرا به صورت مسکونی درآورده‌اند. البته به نظر بعضی از اهالی قدیمی، این زمین ها که به نیت زمین کشاورزی خریداری شده بودند بایر بوده و بعدها توسط کارگران که از روستاها برای کار آمده بودند خریداری شده‌است. کارگران نیز بعدها آن را ساخته و خانواده خود را به محله جدید انتقال داده‌اند. تا اینکه همین‌طور محله رشد کرده و به شهرک مسعودیه تبدیل شده‌است، که البته آغاز اصلی این ساخت وسازها به سال ۱۳۵۷ برمیگردد. به گفته اهالی قدیمی و شورایاری‌ها مالک اصلی این زمین‌ها فردی بنام محمدعلی وثوق الدوله بوده‌است که زمین‌های خود را به فردی دیگر بنام حاج پرویز نوری شیرازی فروخته‌است و حاج پرویز نوری شیرازی زمین‌ها را پس از خریداری به‌خاطر نام پسر خود عباس به (حاج عباس) نامگذاری کرده‌است و بعد فکیک زمین‌ها پرداخته و به افراد دیگر فروخته‌است.


سریع ترین و حرفه ای ترین خدمات کلیدسازی در مسعودیه را با کلیدسازی ماهان تجربه کنید.
برای تماس با کلید سازی شبانه روزی سیار در تهران و دریافت خدمات کلیدسازی در مسعودیه لطفا همین حالا با شماره 970 0919 0912 تماس بگیرید. باعث افتخار این مجموعه ست که بتواند خدمات کلیدسازی را به صورت شبانه روزی و سیار توسط کلیدساز حرفه ای و با قیمت مناسب برای شما در مسعودیه فراهم نماید.

نظرات
ارسال نظر