کلیدسازی در سعادت آباد 970 0919 0912

کلیدسازی در سعادت آباد 970 0919 0912

9 فروردین1398
کلیدسازی در سعادت آباد 970 0919 0912


.
کلیدسازی شبانه روزی و سیار در سعادت آباد

در صورت نیاز به خدمات کلیدسازی در سعادت آباد در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید.
شماره تماس :  970 0919 0912
 





اگر قصد دریافت خدمات کلیدسازی در سعادت آباد  را دارید، سایت کلید سازی شبانه روزی و سیار ماهان شما را دعوت می کند تا با منطقه سعادت آباد بیشتر آشنا شوید.

سعادت‌آباد یکی از مناطق مدرن و مرفه نشين شمال غرب شهر تهران است. این منطقه در کوهپایه‌های جنوبی رشته كوه البرز و در منطقهٔ ۲ شهرداری تهران واقع شده‌است.
سعادت‌آباد از شرق به بزرگراه چمران، از جنوب به شهرک غرب، از شمال به کوی فراز، از شمال شرق به اوین، از شمال غرب به فرحزاد راه دارد. بزرگراه یادگار امام از شمال و بلوار فرحزادی از غرب سعادت‌آباد می‌گذرد. مناطق کوی فراز و شهرک مخابرات (بهرود) در شمال سعادت‌آباد و در دامنهٔ کوه واقع هستند. خیابانهای سعادت آباد،۲۴ متری،علامه،سرو و همچنین بلوار پاکنژاد و بلوار شهرداری وبلوار فرحزادی، از خیابان‌های اصلی سعادت آباد محسوب می‌شوند.
بلوار اصلی سعادت آباد، از جنوب به بلوار دریا و از شمال به بزرگراه یادگار امام (اوین) متصل است. میدان کاج به عنوان قدیمی‌ترین و اصلی‌ترین میدان سعادت آباد در میانهٔ این بلوار واقع است. توسعهٔ سعادت آباد بعد از انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی آغاز شد و در واقع از ابتدای دههٔ هفتاد خورشیدی و افزایش جمعیت مهاجر تهران شدت گرفت. این توسعه از بلوار اصلی سعادت آباد آغاز شد و در جهت غرب به سمت دره فرحزاد و در جهت شرق به سمت دره اوین ادامه پیدا کرد. بطوری‌که در حال حاضر تقریباً زمین خالی و بی استفاده در سعادت آباد وجود ندارد و توسعهٔ عمودی این محله شدت گرفته‌است و بر تعداد طبقات ساختمان‌ها افزوده می‌شود.

کلید سازی ماهان انواع خدمات کلید سازی را به صورت شبانه روزی و سیار در سعادت آباد ارایه می نماید.

بلوار اصلی سعادت آباد در امتداد شمال-جنوب می‌باشد، خیابان ۲۴ متری سعادت آباد و علامه در شرق بلوار اصلی سعادت آباد و موازی با آن و بلوار پاکنژاد و فرحزادی در غرب بلوار اصلی و موازی با آن واقع شده‌اند. خیابان اصلی شرقی - غربی سعادت آباد بلوار سرو می‌باشد و بلوار دریا موازی با بلوار سرو در ضلع جنوبی سعادت آباد است و مرز سعادت آباد و شهرک غرب به حساب می‌آید.

کلید سازی شبانه روزی و سیار ماهان در تمام ساعات شبانه روز این آمادگی را دارد تا با اعزام کلیدساز در سعادت آباد ، به صورت شبانه روزی، کلیه خدمات کلید سازی را ارایه نماید. این خدمات عبارتند از :

   - کلیه خدمات کلیدسازی در سعادت آباد
   - باز کردن انواع گاوصندوق در سعادت آباد
   - باز کردن انواع قفل آویز و کتابی در سعادت آباد
   - ساخت و تعمیر انواع ریموت شامل ریموت اتومبیل، مغازه، پارکینگ و ... در سعادت آباد
   - ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری و کددار برای انواع مدل های اتومبیل (ایموبیلایزر) در سعادت آباد
   - ریموتی کردن انواع درب های منازل، ادارات، مغازه ها و ... در سعادت آباد
   - فروش و نصب انواع قفل، دستگیره، مغزی درب، ریموت و ... در سعادت آباد

خیابان ۲۴ متری از شمال به بزرگراه بزرگراه یادگار امام (اوین) و از جنوب به میدان فرهنگ ختم می‌شود. این خیابان به‌طور کامل مسکونی بوده و برخلاف اکثر خیابانهای اصلی سعادت آباد، فاقد هرگونه مرکز خرید یا تجاری است و به همین دلیل نسبت به سایر خیابانهای سعادت آباد از یک آرامش نسبی برخوردار است. ادامه خیابان ۲۴ متری به سمت جنوب، پس از عبور از میدان فرهنگ، بلوار فرهنگ نام دارد که شرکت‌های تجاری بزرگ و معتبری در ابتدای آن قرار دارند.ضمنا بايد اضافه نمود در اين محله تعداد بسياري كافه و رستوران وجود دارد كه اين محله را بيدار نگاه ميدارد.تردد خودرو هاي لوكس و ترافيك نيز تا پاسي از شب وجود دارد.

در صورتی که نیاز به خدمات کلیدسازی در سعادت آباد دارید، لطفا با کلیدسازی ماهان تماس بگیرید.
شماره تماس :  970 0919 0912
 

نظرات
ارسال نظر