کلیدسازی در گیشا 970 0919 0912

کلیدسازی در گیشا 970 0919 0912

9 فروردین1398
کلیدسازی در گیشا 970 0919 0912


.
کلیدسازی شبانه روزی و سیار در گیشا

در صورت نیاز به خدمات کلیدسازی در گیشا در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید.
شماره تماس :  970 0919 0912
 





اگر قصد دریافت خدمات کلیدسازی در گیشا  را دارید، سایت کلید سازی شبانه روزی و سیار ماهان شما را دعوت می کند تا با منطقه گیشا بیشتر آشنا شوید.

گیشا نام یکی از محله‌های شمال غرب تهران واقع در منطقه ۲ تهران است که از شرق به بزرگراه چمران (اتوبان پارک وی) و از غرب به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری (بزرگراه ایوبی) و از شمال به بزرگراه حکیم و از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد (بزرگ راه فرحزاد) محدود است.

کلید سازی ماهان انواع خدمات کلید سازی را به صورت شبانه روزی و سیار در گیشا ارایه می نماید.

گیشا "Guisha - تلفظ درست لاتین" که در ابتدا متعلق به شرکت کیشا بود و به نام گیشا رواج یافت (برگرفته از اول نام دو بنیانگذار آن کی نژاد و شاپوریان) نام یکی از محله‌های شمال غرب تهران واقع در منطقه ۲ تهران است که از شرق به بزرگراه چمران (اتوبان پارک وی) و از غرب به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری (بزرگ راه ایوبی) و از شمال به بزرگراه حکیم و از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد (بزرگ راه فرحزاد) محدود است. خیابان اصلی گیشا با طول تقریبی ۱٫۵ کیلومتر بزرگراه جلال آل احمد را به صورت مستقیم به بزرگراه حکیم متصل می‌سازد.

کلید سازی شبانه روزی و سیار ماهان در تمام ساعات شبانه روز این آمادگی را دارد تا با اعزام کلیدساز در گیشا ، به صورت شبانه روزی، کلیه خدمات کلید سازی را ارایه نماید. این خدمات عبارتند از :

   - کلیه خدمات کلیدسازی در گیشا
   - باز کردن انواع گاوصندوق در گیشا
   - باز کردن انواع قفل آویز و کتابی در گیشا
   - ساخت و تعمیر انواع ریموت شامل ریموت اتومبیل، مغازه، پارکینگ و ... در گیشا
   - ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری و کددار برای انواع مدل های اتومبیل (ایموبیلایزر) در گیشا
   - ریموتی کردن انواع درب های منازل، ادارات، مغازه ها و ... در گیشا
   - فروش و نصب انواع قفل، دستگیره، مغزی درب، ریموت و ... در گیشا

خیابان گیشا دارای خیابان‌های منظم زوج و فرد دارای شماره، با الگوبرداری از شماره گذاری خیابان‌های منهتن شهر نیویورک ایجاد شده‌است که در کل دارای ۴۱ خیابان زوج و فرد می‌باشد. سمت زوج دارای سه چهارراه، که از چهارراه اول تا سوم به ترتیب پیوند، پیمان، دوستی نام دارند و چهارراه اول تا سوم سمت فرد به ترتیب پیام، پیشگام، پیشاهنگ نام دارند. دارای یک خیابان بیست متری (پیروزی) از شرق به غرب است و بلوار اصلی گیشا به ۳۰ متری صلح مشهور بوده‌است. خیابان‌های فروزانفر، بلوچستان، کانال (فاضل) و بلوار مدارس (ناظریان) از خیابان‌های جانبی کوی گیشا می‌باشند. از نظر خیابان بندی، امتداد خیابان‌های زوج گیشا به کوی پروانه می‌رسد. شهرت پل گیشا در تهران زبانزد است. در سال ۱۳۵۳ به فرمایش غلامرضا نیک‌پی شهردار وقت به دنبال تشریفات و تسهیلات میزبانی بازی‌های آسیایی در شهر تهران، پل گیشا توسط شرکتی بلژیکی با سازه فلزی پیچ و مهره و قابل تعمیر و تعویض بنا گردید.

در صورتی که نیاز به خدمات کلیدسازی در گیشا دارید، لطفا با کلیدسازی ماهان تماس بگیرید.
شماره تماس :  970 0919 0912
 

نظرات
ارسال نظر