کلید سازی شبانه روزی سیار در افسریه 970 0919 0912

کلید سازی شبانه روزی سیار در افسریه 970 0919 0912

کلید سازی شبانه روزی سیار در افسریه 970 0919 0912

8 اسفند1399
کلید سازی شبانه روزی سیار در افسریه 970 0919 0912

کلید سازی شبانه روزی سیار در افسریه 970 0919 0912

.

خدمات کلید سازی  شبانه روزی و سیار در افسریه تهران تنها با یک تماس
 
برای مراجعه فوری کلیدساز سیار در افسریه همین حالا با ما تماس بگیرید!

روی این شماره کلیک کنید :

خرسندیم که از طریق دنیای اینترنت با شما مشتریان گرانقدر خدمات کلیدسازی، در تماس هستیم. کلید سازی شبانه روزی و سیار ماهان آمادگی شبانه روزی خود را برای اعزام کلیدساز در تمامی مناطق تهران و به ویژه افسریه برای انجام تمامی خدمات کلید سازی اعلام می دارد. ضمن تماس با کلیدسازی ماهان در تهران می توانید این خدمات را به شیوه حرفه ای و سریع در محل خود دریافت نمایید :

   - باز کردن درب های ضد سرقت، چوبی، حیاط، انباری،
شامل قفل های حرفه ای، و ... افسریه
   - باز کردن انواع درب و سوییچ اتومبیل، قفل فرمان، پدال و .... در منطقه افسریه
   - باز کردن انواع گاوصندوق در افسریه
   - باز کردن انواع قفل های آویز و کتابی در افسریه
   - ساخت و تعمیر انواع ریموت شامل ریموت اتومبیل، مغازه، پارکینگ و ... در افسریه
   - ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری و کددار برای انواع مدل های اتومبیل (ایموبیلایزر) در افسریه
   - ریموتی کردن انواع درب های منازل، ادارات، مغازه ها و ... در افسریه
   - فروش و نصب انواع قفل، دستگیره، مغزی درب، ریموت و تجهیزات ایمنی کلیدسازی ... در افسریه

کلیدسازی شبانه روزی ماهان، شما را دعوت می نماید تا با محله افسریه نیز آشنا شوید. پس با ما همراه باشید:


محله افسریه دارای شبکه خیابان‌های متقاطع و منظم است. این محله از سه خیابان اصلی شمالی-جنوبی با نام‌های ۱۵ متری اول، ۱۵ متری دوم و ۱۵ متری سوم و نیز یک خیابان شرقی-غربی با نام ۲۰ متری افسریه تشکیل شده‌است و در میان این خیابان‌ها از جنوب تا شمال دارای ۴۵ کوچه منظم است. از خیابان ۱ تا ۲۰ متری افسریه (افسریه جنوبی یا پایین) و از خیابان ۳۰ تا خیابان (۴۵ افسریه شمالی یا بالا) و کل محله محدوده شهرداری منطقه ۱۵ تهران میباشد.

افسریه را می‌توان به عنوان نخستین محله از نظر مهندسی شهر سازی در تهران در بدو تأسیس نام برد؛ این محله از محله‌هایی نیز در تهران است که از سیستم کدینگ در نام‌گذاری خیابان‌ها استفاده نموده، به طوری که هر فرد غریبه به راحتی به مقصد خود در این محله می‌رسد، آدرس‌دهی در این محل شماره خیابان و پلاک هست به عنوان مثال افسریه خیابان ۳۱ پلاک ۷۱همین کد کافیست که به مقصد برسید.

طراحی این محله براساس قطعات ۱۲۰ متری در کل محل یکسان بوده‌است و از این بابت نیز در تهران جز معدود محلات با این خصوصیت است و در ابتدا صرفا به عنوان محله‌ای ویلایی در یک طبقه بنیان‌گذاری شده بود. از نکات ریز در پیش‌بینی‌های انجام شده در بدو تأسیس این محله، می‌توان به عرض ۶ متر بر زمین‌ها اشاره کرد که پیش از انقلاب درب پارکینگ دو همسایه کنار هم، حتما می‌بایست یکی سمت چپ ملک قرار گیرد و دیگری سمت راست قرار گیرد؛ با این ترفند ساده شهرداری پیش از انقلاب، به راحتی ایجاد جای یک پارک ماشین در خیابان را بین دو همسایه جانمایی نمود که متأسفانه بعد انقلاب اصلا به این موضوع دقت نگردید و منجر به کمبود شدید جای پارک شد.

نخستین مدارس ساخته شده در افسریه، مدرسه جمهوری اسلامی می‌باشد؛ این بنا در دهه ۳۰ ساخته شده‌ که آن زمان کم‌تر کسی در این منطقه ساکن بوده‌است. زیبایی این مسئله در این است که در گذشته پیش از ورود ساکنین ابتدا اماکن تحصیلی بنا می‌گردید. این منطقه پس از تجربه بد شهرسازی در در مناطقی مانند نظام آباد، سر آسیاب، خراسان، مناطق شمالی تهران و... که عمدتا دارای کوچه‌های تنگ و باریک بود، در ابتدای امر همراه با مناطق تهرانپارس و نارمک به عنوان شهرسازی جدید و منطبق با استانداردهای روز طراحی گردید. در نظر گرفتن بزرگراه افسریه در دهه ۴۰ به عرض ۷۰ متر که قابلیت تا یکصد متر را دارا است نشان از پیش‌بینی‌های صحیح آن زمان از حال و روز امروز تهران است که در حال حاضر در حال عقب‌نشینی است.

افسریه نخستین محله بعد از انقلاب است که دارای گاز شهری گردید. از ۲۰ متری افسریه می‌توان پس از هفت حوض به عنوان برترین مرکز خرید شرق تهران یاد کرد. از نکات منفی این منطقه در حال حاضر عدم نظارت شهرداری در جمع‌آوری سد معبر است که عمده ضعف این نهاد است. همچنین این محله دارای شهروندانی اصیل است که بالای ۵۰ سال در این محله زندگی می‌کنند.  


بهترین خدمات کلیدسازی در افسریه را با کلیدسازی ماهان تجربه کنید.

برای تماس با کلید سازی شبانه روزی سیار در تهران و دریافت خدمات کلیدسازی در در افسریه لطفا همین حالا با شماره 970 0919 0912 تماس بگیرید. باعث افتخار این مجموعه ست که بتواند خدمات کلیدسازی را به صورت شبانه روزی و سیار توسط کلیدساز حرفه ای و با قیمت مناسب برای شما در در افسریه فراهم نماید.
 

مطالب مرتبط :
 

نظرات
ارسال نظر