کلید سازی شبانه روزی سیار در امانیه 970 0919 0912

کلید سازی شبانه روزی سیار در امانیه 970 0919 0912

کلید سازی شبانه روزی سیار در امانیه 970 0919 0912

8 اسفند1399
کلید سازی شبانه روزی سیار در امانیه 970 0919 0912

کلید سازی شبانه روزی سیار در امانیه 970 0919 0912

.

خدمات کلید سازی  شبانه روزی و سیار در امانیه تهران تنها با یک تماس
 
برای مراجعه فوری کلیدساز سیار در امانیه همین حالا با ما تماس بگیرید!

روی این شماره کلیک کنید :

خرسندیم که از طریق دنیای اینترنت با شما مشتریان گرانقدر خدمات کلیدسازی، در تماس هستیم. کلید سازی شبانه روزی و سیار ماهان آمادگی شبانه روزی خود را برای اعزام کلیدساز در تمامی مناطق تهران و به ویژه امانیه برای انجام تمامی خدمات کلید سازی اعلام می دارد. ضمن تماس با کلیدسازی ماهان در تهران می توانید این خدمات را به شیوه حرفه ای و سریع در محل خود دریافت نمایید :

   - باز کردن درب های ضد سرقت، چوبی، حیاط، انباری،
شامل قفل های حرفه ای، و ... امانیه
   - باز کردن انواع درب و سوییچ اتومبیل، قفل فرمان، پدال و .... در منطقه امانیه
   - باز کردن انواع گاوصندوق در امانیه
   - باز کردن انواع قفل های آویز و کتابی در امانیه
   - ساخت و تعمیر انواع ریموت شامل ریموت اتومبیل، مغازه، پارکینگ و ... در امانیه
   - ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری و کددار برای انواع مدل های اتومبیل (ایموبیلایزر) در امانیه
   - ریموتی کردن انواع درب های منازل، ادارات، مغازه ها و ... در جیحون
   - فروش و نصب انواع قفل، دستگیره، مغزی درب، ریموت و تجهیزات ایمنی کلیدسازی ... در امانیه

کلیدسازی شبانه روزی ماهان، شما را دعوت می نماید تا با محله امانیه نیز آشنا شوید. پس با ما همراه باشید :

محله امانیه محله امانیه واقع در ناحیه ۲ شهرداری منطقه ۳ تهران و دارای مساحتی حدود ۳۷۰هکتار است. این محله از شمال به اتوبان چمران و مدرس، از شرق به اتوبان مدرس، از جنوب به خیابانهای آرش، اسفندیار و نیایش محدود است. حیطه غربی را اماکنی چون مسجد بلال حبشی، هتل استقلال، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و پارک ملت اشغال کرده‌است.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ مرکز آمار ایران، جمعیت کل افراد ساکن محله امانیه ۲۹۲۴۳نفر بوده که شامل ۱۴۲۰نفر مرد و ۱۵۰۴۱نفر زن است.
از میان ایشان ۲۷۹۲۵نفر شاغل و باقی، ۱۳۱۶نفر فاقد شغلند. طبق شاخصی دیگر ۲۷۲۳۶نفر باسواد و ۳۷۹نفر بیسواد هستند. همچنین تعداد خانوار ساکن در محله امانیه ۹۲۵۱ است.
امانیه به نام دکتر امانپور نامگذاری شده و نام‌های دوره رضاشاه می‌باشد. تپه‌های امانیه در جنوب تجریش و شرق خیابانهای پهلوی است. سرتپه‌های امانیه مقداری اراضی مسطح و هموار بود.
معروف بوده‌است این قسمت از تپه‌های جلوی چشم‌انداز ایوان ساختمان معیرالممالک را در باغ فردوس می‌گرفت و منظره خوب دیده نمی‌شد. دستور داد شد سر آن را تراشیده و صاف شود. حکم الممالک پسر میرزا اسماعیل خان که اول یهودی بود، بعد مسلمان گردید و پیشخدمت محمد شاه شد. حکم الممالک طبیب محمدشاه و ناصرالدین شاه بود وقتی هم حاکم قم شد. در سال ۱۲۴۹ قمری متولد شد و در سال ۱۳۲۱ قمری وفات یافت (ستوده، ۱۳۷۱)
در رابطه با وضعیت توسعه محله امانیه در سال‌های دهه ۴۰ : افرادی علاقه‌مند به ساخت و ساز بودند به این محله آمدند بخش‌هایی از این خیابان (آفریقای فعلی و جردن سابق) را گرفتند و شروع به ساخت و ساز کردند. به همین جهت وقتی از جنوب به سمت شمال این خیابان می‌رویم هیچ کوچه شبیه را نمی‌بینید. معمولاً هریک از کوچه‌ها جز ملک یک فرد بودند. در آن زمان انتخاب نام‌های کوچه‌های این خیابان بر اساس اسامی موجود در کتاب گلستان سعدی بود.یکی از مهم‌ترین خیابانهای محله امانیه، خیابان آفریقا است. نام اسبق این خیابان جردن می‌باشد. در اینجا لازم به توضیح است که این خیابان به نام دانشمندی آمریکایی به نام جردن است این فرد در ایران از بانیان مدارس البرز و کمال است که جزء بهترین مدارس تهران است.


بهترین خدمات کلیدسازی در امانیه را با کلیدسازی ماهان تجربه کنید.

برای تماس با کلید سازی شبانه روزی سیار در تهران و دریافت خدمات کلیدسازی در در امانیه لطفا همین حالا با شماره 970 0919 0912 تماس بگیرید. باعث افتخار این مجموعه ست که بتواند خدمات کلیدسازی را به صورت شبانه روزی و سیار توسط کلیدساز حرفه ای و با قیمت مناسب برای شما در در امانیه فراهم نماید.
 

مطالب مرتبط :
 

نظرات
ارسال نظر