کلید سازی شبانه روزی سیار در اوقاف 970 0919 0912

کلید سازی شبانه روزی سیار در اوقاف 970 0919 0912

کلید سازی شبانه روزی سیار در اوقاف 970 0919 0912

18 اسفند1399
کلید سازی شبانه روزی سیار در اوقاف 970 0919 0912

.
کلید سازی شبانه روزی سیار در اوقاف 970 0919 0912

خدمات کلید سازی  شبانه روزی و سیار در اوقاف تهران تنها با یک تماس
 
برای مراجعه فوری کلیدساز سیار در منطقه  اوقاف همین حالا با ما تماس بگیرید!

روی این شماره کلیک کنید :

خرسندیم که از طریق دنیای اینترنت با شما مشتریان گرانقدر خدمات کلیدسازی، در تماس هستیم. کلید سازی شبانه روزی و سیار ماهان آمادگی شبانه روزی خود را برای اعزام کلیدساز در تمامی مناطق تهران و به ویژه اوقاف برای انجام تمامی خدمات کلید سازی اعلام می دارد. ضمن تماس با کلیدسازی ماهان در تهران می توانید این خدمات را به شیوه حرفه ای و سریع در محل خود دریافت نمایید :

   - باز کردن درب های ضد سرقت، چوبی، حیاط، انباری،
شامل قفل های حرفه ای، و ... اوقاف
   - باز کردن انواع درب و سوییچ اتومبیل، قفل فرمان، پدال و .... در منطقه اوقاف
   - باز کردن انواع گاوصندوق در اوقاف
   - باز کردن انواع قفل های آویز و کتابی در اوقاف
   - ساخت و تعمیر انواع ریموت شامل ریموت اتومبیل، مغازه، پارکینگ و ... در اوقاف
   - ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری و کددار برای انواع مدل های اتومبیل (ایموبیلایزر) در اوقاف
   - ریموتی کردن انواع درب های منازل، ادارات، مغازه ها و ... در اوقاف
   - فروش و نصب انواع قفل، دستگیره، مغزی درب، ریموت و تجهیزات ایمنی کلیدسازی ... در اوقاف

کلیدسازی شبانه روزی ماهان، شما را دعوت می نماید تا با محله اوقاف نیز آشنا شوید. پس با ما همراه باشید :


محله اوقاف نام محله‌ای است در شرق تهران که در ناحیه ۷ منطقه ۴ شهرداری واقع شده است. حدود جغرافیایی این محله از شمال به بزرگراه زین‌الدین، از جنوب به بلوار دلاوران، از شرق به سی‌متری اردیبهشت و از غرب به خیابان هنگام منتهی می‌شود. آب‌وهوای این منطقه به دلیل مجاورت پارک لویزان و ارتفاعات شیان مطلوب است. حمل‌ونقل عمومی در محله اوقاف به سادگی امکان‌پذیر است. پایانه تاکسیرانی و اتوبوسرانی علم‌وصنعت و همچنان پایانه تاکسیرانی و اتوبوسرانی رسالت دسترسی به کلیه مسیرها را برای ساکنین این محله بسیار ساده کرده است.
پیشینه محله اوقاف به اواخر دهه پنجاه شمسی برمی‌گردد. در آن زمان شهرداری با هدف توسعه شهری، به ساخت‌وساز در بخش‌هایی از تهران که تا پیش از آن زمین‌های خارج از محدوده شهری بودند و خانه‌های کمی در آن‌ها وجود داشت، مشغول شد. به این ترتیب محله‌های جدیدی شکل گرفتند که یکی از آن‌ها محله اوقاف است. مالک اصلی زمین‌های این محله فردی به نام عبدالوهاب تهرانی بود که کلیه این زمین‌ها را وقف کرده و در اختیار ساکنین اولیه محله قرار داده است. ساکنان اولیه محله اوقاف حدود ۲۰ خانوار بودند که برای در امان بودن از حمله راهزنان، خانه‌های خود را به صورت زیرزمینی می‌ساختند.
پس از انقلاب و ساخت‌وسازهای جدید در این محله افراد جدیدی در آن ساکن شدند. اولین گروه ساکنین کارمندان ارتش بودند و به مرور زمان بخش‌های دیگر محله، در اختیار سایر مردم قرار گرفت. نکته مهم در رابطه با محله اوقاف این است که، به دلیل وقفی بودن آن، ساکنین محل پس از انقلاب همواره مبلغی را به عنوان اجاره به اداره اوقاف شهر تهران می‌پردازند که مبلغ آن بسته به متراژ خانه‌ها متفاوت است. همین موضوع باعث مناسب بودن قیمت خانه‌ها شده و خرید خانه در محله اوقاف و اجاره خانه در محله اوقاف را به گزینه مناسبی برای افراد تبدیل کرده است.


سریع ترین و حرفه ای ترین خدمات کلیدسازی در اوقاف را با کلیدسازی ماهان تجربه کنید.

برای تماس با کلید سازی شبانه روزی سیار در تهران و دریافت خدمات کلیدسازی در در اوقاف لطفا همین حالا با شماره 970 0919 0912 تماس بگیرید. باعث افتخار این مجموعه ست که بتواند خدمات کلیدسازی را به صورت شبانه روزی و سیار توسط کلیدساز حرفه ای و با قیمت مناسب برای شما در در اوقاف فراهم نماید.
 

مطالب مرتبط :
 

نظرات
ارسال نظر