کلید سازی شبانه روزی سیار در توانیر 970 0919 0912

کلید سازی شبانه روزی سیار در توانیر 970 0919 0912

کلید سازی شبانه روزی سیار در توانیر 970 0919 0912

7 اسفند1399
کلید سازی شبانه روزی سیار در توانیر 970 0919 0912

کلید سازی شبانه روزی سیار در توانیر 970 0919 0912

.

خدمات کلید سازی  شبانه روزی و سیار در توانیر تهران تنها با یک تماس
 
برای مراجعه فوری کلیدساز سیار در توانیر همین حالا با ما تماس بگیرید!

روی این شماره کلیک کنید :

خرسندیم که از طریق دنیای اینترنت با شما مشتریان گرانقدر خدمات کلیدسازی، در تماس هستیم. کلید سازی شبانه روزی و سیار ماهان آمادگی شبانه روزی خود را برای اعزام کلیدساز در تمامی مناطق تهران و به ویژه توانیر برای انجام تمامی خدمات کلید سازی اعلام می دارد. ضمن تماس با کلیدسازی ماهان در تهران می توانید این خدمات را به شیوه حرفه ای و سریع در محل خود دریافت نمایید :

   - باز کردن درب های ضد سرقت، چوبی، حیاط، انباری،
شامل قفل های حرفه ای، و ... توانیر
   - باز کردن انواع درب و سوییچ اتومبیل، قفل فرمان، پدال و .... در منطقه توانیر
   - باز کردن انواع گاوصندوق در توانیر
   - باز کردن انواع قفل های آویز و کتابی در توانیر
   - ساخت و تعمیر انواع ریموت شامل ریموت اتومبیل، مغازه، پارکینگ و ... در توانیر
   - ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری و کددار برای انواع مدل های اتومبیل (ایموبیلایزر) در توانیر
   - ریموتی کردن انواع درب های منازل، ادارات، مغازه ها و ... در توانیر
   - فروش و نصب انواع قفل، دستگیره، مغزی درب، ریموت و تجهیزات ایمنی کلیدسازی ... در توانیر

کلیدسازی شبانه روزی ماهان، شما را دعوت می نماید تا با محله توانیر نیز آشنا شوید. پس با ما همراه باشید:

محله‌ی توانیر در منطقه 6 شهرداری تهران قرار داره و تقریبا جز محلات مرکزی تهران محسوب میشه. منطقه 6 با مساحتی حدود 2138 هکتار حدودا 250 هزار نفر از جمعیت پایتخت رو شامل میشه.

پیشینه‌ی این منطقه به پهلوی اول و به زمانی که وی برای گسترش شهر تهران به سمت شمال اقدامات مهمی رو انجام داد، نسبت داده میشه. به همین دلیل هم محله‌ی توانیر از نظر نقشه شهری و خیابان‌‌کشی، مدرن و مهندسی طراحی شده و دارای خیابان‌های عریض و کوچه‌هایی پهن است که سهولت را برای ساکنین این منطقه به ارمغان آورده است. شاید از مهم‌ترین ویژگی‌های این منطقه بتونیم به وجود دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اون اشاره کنیم.
وجود این 2 دانشگاه بزرگ و مطرح کشور (خاورمیانه) باعث شده تا بافت جمعیتی و اجتماعی در محله توانیر و سایر محله های اطراف اون مثل محله‌ی گاندی، محله‌ی ولیعصر و سایر محله‌های منطقه‌ی 6 تهران هم تحت تاثیر قرار بگیره که در ادامه بیشتر در این مورد صحبت میکنیم.

میدان توانیر تهران کجاست؟
شما میتونین از طریق خیابون‌های شاهین، توانیر، نظامی گنجوی و برادران خودتون رو به میدان توانیر برسونین. این میدان تقریبا در مرکز محله‌ی توانیر و در منطقه 6 شهرداری تهران قرار داره. خالی از لطف نیست که بدونین مطب‌ها، کلینیک‌ها و داروخانه‌ها در اطراف این میدان قرار گرفتن و همین موضوع سبب شده تا معمولا شاهد ترافیک در این محدوده باشیم. اما خوشبختانه ایستگاه‌های مترو‌‌ فراوان موجود در منطقه 6 شهرداری تهران و وسائل نقلیه عمومی که به وفور در اطراف این میدان به ساکنین محله خدمت رسانی میکنن، باعث دسترسی هرچه سریع‌تر و آسان‌تر به این منطقه میشن.

بافت محله توانیر
همونطور که پیش‌تر گفتیم، این محله جز محلات مرکزی تهران محسوب میشه و وجود انواع ساختمان‌ها با کاربری‌های مختلف مسکونی، اداری، تجاری و حتی خوابگاه‌های دانشجویی باعث شده تا این منطقه تنوع خوبی از این حیث داشته باشه و با توجه به قدمت این منطقه همه نوع ملک، اعم از قدیمی، متوسط و نوساز در اون پیدا بشه.

خیابان‌های مهم محله توانیر
گاندی، ولیعصر، نظامی گنجوی، اسدآبادی، عباسپور و خود خیابان توانیر مهمترین خیابان‌های محله‌ی توانیر تهران هستن، اگر قصد دارین در این منطقه زندگی کنین، بدون تردید یکی ازین خیابان‌ها میتونه انتخاب خوبی براتون باشه


بهترین خدمات کلیدسازی در توانیر را با کلیدسازی ماهان تجربه کنید.

برای تماس با کلید سازی شبانه روزی سیار در تهران و دریافت خدمات کلیدسازی در در توانیر لطفا همین حالا با شماره 970 0919 0912 تماس بگیرید. باعث افتخار این مجموعه ست که بتواند خدمات کلیدسازی را به صورت شبانه روزی و سیار توسط کلیدساز حرفه ای و با قیمت مناسب برای شما در در توانیر فراهم نماید.
 

مطالب مرتبط :
 

نظرات
ارسال نظر