کلید سازی شبانه روزی سیار در جیحون 970 0919 0912

کلید سازی شبانه روزی سیار در جیحون 970 0919 0912

کلید سازی شبانه روزی سیار در جیحون 970 0919 0912

8 اسفند1399
کلید سازی شبانه روزی سیار در جیحون 970 0919 0912

کلید سازی شبانه روزی سیار در جیحون 970 0919 0912

.

خدمات کلید سازی  شبانه روزی و سیار در جیحون تهران تنها با یک تماس
 
برای مراجعه فوری کلیدساز سیار در جیحون همین حالا با ما تماس بگیرید!

روی این شماره کلیک کنید :

خرسندیم که از طریق دنیای اینترنت با شما مشتریان گرانقدر خدمات کلیدسازی، در تماس هستیم. کلید سازی شبانه روزی و سیار ماهان آمادگی شبانه روزی خود را برای اعزام کلیدساز در تمامی مناطق تهران و به ویژه جیحون برای انجام تمامی خدمات کلید سازی اعلام می دارد. ضمن تماس با کلیدسازی ماهان در تهران می توانید این خدمات را به شیوه حرفه ای و سریع در محل خود دریافت نمایید :

   - باز کردن درب های ضد سرقت، چوبی، حیاط، انباری،
شامل قفل های حرفه ای، و ... جیحون
   - باز کردن انواع درب و سوییچ اتومبیل، قفل فرمان، پدال و .... در منطقه جیحون
   - باز کردن انواع گاوصندوق در جیحون
   - باز کردن انواع قفل های آویز و کتابی در جیحون
   - ساخت و تعمیر انواع ریموت شامل ریموت اتومبیل، مغازه، پارکینگ و ... در جیحون
   - ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری و کددار برای انواع مدل های اتومبیل (ایموبیلایزر) در جیحون
   - ریموتی کردن انواع درب های منازل، ادارات، مغازه ها و ... در جیحون
   - فروش و نصب انواع قفل، دستگیره، مغزی درب، ریموت و تجهیزات ایمنی کلیدسازی ... در جیحون

کلیدسازی شبانه روزی ماهان، شما را دعوت می نماید تا با محله جیحون نیز آشنا شوید. پس با ما همراه باشید :

خیابان جیحون یکی از خیابان‌های قدیمی شهر تهران است که در گذشته به خیابان استوار لشکری معروف بوده‌است.این خیابان در منطقه ۱۰ شهر تهران و در جهت شمالی ـ جنوبی قرار دارد و از خیابان آزادی آغاز می‌شود. کارخانه مشهور نوشابه‌سازی زمزم در ابتدای خیابان جیحون و زمین قدیمی فوتبالی معروف به میلان که در حال حاضر مجموعه ورزشی جیحون نامیده می‌شود در انتهای آن قرار دارد.این خیابان از خیابان آزادی شروع میشود یک طرفه‌است و مسیر خودروها از شمال به جنوب است. این خیابان از سمت غرب اولین خیابان از مجموعه خیابان‌های موازی و قدیمی‌ای چون: کارون، قصرالدشت، خوش و رودکی (سلسبیل) است.
این خیابان از طریق ایستگاه مترو نواب صفوی و مترو رودکی قابل دسترسی است.خیابان جیحون با خیابان‌های قدیمی و پرتردد بهنود، طوس، دامپزشکی، هاشمی، امام خمینی (سپه سابق)، مالک‌اشتر (چهارراه گلی)، مرتضوی و کمیل (بابائیان سابق) تقاطع دارد و این تقاطع‌های پی‌درپی و همچنین باریک بودن همگی آنها سبب ایجاد ترافیک سنگین می‌شوند. از جمله مکان‌های مهم خیابان جیحون می‌توان به پارک آینه، استخر نگین غرب تهران (وابسته به سازمان تأمین اجتماعی) نام برد.
تقاطع خیابان جیحون با خیابان مالک اشتر (آریانای سابق) معروف به چهارراه گلی از شلوغ‌ترین و پررفت و آمدترین چهارراه‌های این خیابان است که دارای مغازه‌ها و پاساژهای پرشمار برای خرید مردم محله جیحون می‌باشد.


بهترین خدمات کلیدسازی در جیحون را با کلیدسازی ماهان تجربه کنید.

برای تماس با کلید سازی شبانه روزی سیار در تهران و دریافت خدمات کلیدسازی در در جیحون لطفا همین حالا با شماره 970 0919 0912 تماس بگیرید. باعث افتخار این مجموعه ست که بتواند خدمات کلیدسازی را به صورت شبانه روزی و سیار توسط کلیدساز حرفه ای و با قیمت مناسب برای شما در در جیحون فراهم نماید.
 

مطالب مرتبط :
 

نظرات
ارسال نظر