کلید سازی شبانه روزی سیار در حسن آباد 970 0919 0912

کلید سازی شبانه روزی سیار در حسن آباد 970 0919 0912

کلید سازی شبانه روزی سیار در حسن آباد 970 0919 0912

18 اسفند1399
کلید سازی شبانه روزی سیار در حسن آباد 970 0919 0912

.
کلید سازی شبانه روزی سیار در حسن آباد 970 0919 0912

خدمات کلید سازی  شبانه روزی و سیار در حسن آباد تهران تنها با یک تماس
 
برای مراجعه فوری کلیدساز سیار در منطقه  حسن آباد همین حالا با ما تماس بگیرید!

روی این شماره کلیک کنید :

خرسندیم که از طریق دنیای اینترنت با شما مشتریان گرانقدر خدمات کلیدسازی، در تماس هستیم. کلید سازی شبانه روزی و سیار ماهان آمادگی شبانه روزی خود را برای اعزام کلیدساز در تمامی مناطق تهران و به ویژه حسن آباد برای انجام تمامی خدمات کلید سازی اعلام می دارد. ضمن تماس با کلیدسازی ماهان در تهران می توانید این خدمات را به شیوه حرفه ای و سریع در محل خود دریافت نمایید :

   - باز کردن درب های ضد سرقت، چوبی، حیاط، انباری،
شامل قفل های حرفه ای، و ... حسن آباد
   - باز کردن انواع درب و سوییچ اتومبیل، قفل فرمان، پدال و .... در منطقه حسن آباد
   - باز کردن انواع گاوصندوق در حسن آباد
   - باز کردن انواع قفل های آویز و کتابی در حسن آباد
   - ساخت و تعمیر انواع ریموت شامل ریموت اتومبیل، مغازه، پارکینگ و ... در حسن آباد
   - ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری و کددار برای انواع مدل های اتومبیل (ایموبیلایزر) در حسن آباد
   - ریموتی کردن انواع درب های منازل، ادارات، مغازه ها و ... در حسن آباد
   - فروش و نصب انواع قفل، دستگیره، مغزی درب، ریموت و تجهیزات ایمنی کلیدسازی ... در حسن آباد

کلیدسازی شبانه روزی ماهان، شما را دعوت می نماید تا با محله حسن آباد نیز آشنا شوید. پس با ما همراه باشید :


منطقه حسن‌آباد که ناحیه شمال غرب آن روزهای طهران به شمار می‌آمد یکی از بزرگترین باغ‌های شهر بود. این باغ متعلق به میرزا یوسف آشتیانی بود که استخر بزرگ آن محل کنونی سفارت ایتالیاست. مستوفی الممالک قبل از گسترش یافتن طهران و خراب شدن حصار شاه طهماسبی آن به سال ۱۲۸۶ قمری بیشتر زمینهای بیرون حصار تا بهجت آباد و از آنجا تا یوسف آباد ونک و اوین را خریداری کرد. پس از بزرگ شدن طهران باغ بزرگی ایجاد کرد و آن را به نام پسرش حسن، حسن‌آباد نامگذاری کرد. این وجه تسمیه حسن‌آباد است. پس از فوت میرزا یوسف آشتیانی ورثه این ملک را تکه‌تکه کرده به مردم فروختند به صورتی که پس از چندین سال اثری از این باغ باقی نماند و محله مسکونی حسن‌آباد از دل آن زاده شد.
در گوشه شمالغربی میدان در گذشته قدیمی‌ترین قبرستان تهران قرار داشت که به نوعی در گوشه شهر بود اما بعداً و از سال ۱۳۱۷ ه‍.ش آتش‌نشانی بزرگی جای آن قرار گرفت. در آن قبرستان سر میرزا کوچک خان جنگلی را دفن کرده بودند. هرچند بعداً به رشت برده شد. در محل ادارهٔ آتش‌نشانی قبلاً گرمابه‌ای دایر بود که تهرانی‌های آن زمان می‌گفتند شب‌های جمعه از تون (آتش‌دان) آن صدای «سوختم سوختم» برمی‌خیزد. این حمام به دلیل معروف به جنی بودنش رونق چندانی نداشت و ضرر می‌داد تا سرانجام همراه با زمین متروکه کنارش در اختیار آتش‌نشانی قرار گرفت.
حسن‌آباد در مرکز شهر تهران و در منطقه منیریه قرار گرفته و میدانی نیز به نام حسن‌آباد (که پس از انقلاب به «میدان سی و یک شهریور» تغییر نام یافته است) در آن منطقه وجود دارد. میدان حسن‌آباد از میدان‌های تاریخی و جزء بافت تاریخی و سنتی تهران قاجاری است.


سریع ترین و حرفه ای ترین خدمات کلیدسازی در حسن آباد را با کلیدسازی ماهان تجربه کنید.
برای تماس با کلید سازی شبانه روزی سیار در تهران و دریافت خدمات کلیدسازی در در حسن آباد لطفا همین حالا با شماره 970 0919 0912 تماس بگیرید. باعث افتخار این مجموعه ست که بتواند خدمات کلیدسازی را به صورت شبانه روزی و سیار توسط کلیدساز حرفه ای و با قیمت مناسب برای شما در در حسن آباد فراهم نماید.
 

مطالب مرتبط :
 

نظرات
ارسال نظر