کلید سازی شبانه روزی سیار در خیابان آذربایجان 970 0919 0912

کلید سازی شبانه روزی سیار در خیابان آذربایجان 970 0919 0912

کلید سازی شبانه روزی سیار در خیابان آذربایجان 970 0919 0912

18 اسفند1399
کلید سازی شبانه روزی سیار در خیابان آذربایجان 970 0919 0912

.
کلید سازی شبانه روزی سیار در خیابان آذربایجان 970 0919 0912

خدمات کلید سازی  شبانه روزی و سیار در خیابان آذربایجان تهران تنها با یک تماس
 
برای مراجعه فوری کلیدساز سیار در منطقه  خیابان آذربایجان همین حالا با ما تماس بگیرید!

روی این شماره کلیک کنید :

خرسندیم که از طریق دنیای اینترنت با شما مشتریان گرانقدر خدمات کلیدسازی، در تماس هستیم. کلید سازی شبانه روزی و سیار ماهان آمادگی شبانه روزی خود را برای اعزام کلیدساز در تمامی مناطق تهران و به ویژه خیابان آذربایجان برای انجام تمامی خدمات کلید سازی اعلام می دارد. ضمن تماس با کلیدسازی ماهان در تهران می توانید این خدمات را به شیوه حرفه ای و سریع در محل خود دریافت نمایید :

   - باز کردن درب های ضد سرقت، چوبی، حیاط، انباری،
شامل قفل های حرفه ای، و ... خیابان آذربایجان
   - باز کردن انواع درب و سوییچ اتومبیل، قفل فرمان، پدال و .... در منطقه خیابان آذربایجان
   - باز کردن انواع گاوصندوق در خیابان آذربایجان
   - باز کردن انواع قفل های آویز و کتابی در خیابان آذربایجان
   - ساخت و تعمیر انواع ریموت شامل ریموت اتومبیل، مغازه، پارکینگ و ... در خیابان آذربایجان
   - ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری و کددار برای انواع مدل های اتومبیل (ایموبیلایزر) در خیابان آذربایجان
   - ریموتی کردن انواع درب های منازل، ادارات، مغازه ها و ... در خیابان آذربایجان
   - فروش و نصب انواع قفل، دستگیره، مغزی درب، ریموت و تجهیزات ایمنی کلیدسازی ... در خیابان آذربایجان

کلیدسازی شبانه روزی ماهان، شما را دعوت می نماید تا با محله خیابان آذربایجان نیز آشنا شوید. پس با ما همراه باشید :



 محله آذربایجان در ناحیه یک شهرداری منطقه یازده واقع شده است. منطقه یازده یکی از مهم‌ترین مناطق ازنظر فرهنگی، نظامی، سیاسی می‌باشد. دراین‌بین، محله آذربایجان یکی از مهم‌ترین محلات تهران دارای ساختمان‌های بیت مقام معظم رهبری، مجلس خبرگان، نهاد ریاست جمهوری، چندین پادگان نظامی هست. به جهت وجود اماکن مهمی مانند موارد ذکرشده و وجود سفارت فرانسه، ایتالیا، واتیکان، ارمنستان در منطقه یازده، این منطقه دارای موقعیت استراتژیکی بوده و همواره در معرض تردد مهمانان خارجی و رفت‌وآمد آن‌ها می‌باشد. محله آذربایجان دارای بافت قدیمی بیشتری نسبت به دیگر محلات تهران در منطقه یازده است. قدم زدن در خیابان‌های محله آذربایجان حس قدیمی و باصفای این محله را به انسان منتقل می‌کند انگار که درودیوارهای کوچه‌پس‌کوچه‌های محله آذربایجان با رهگذران صحبت می‌کنند.
 تاریخچه:

محله آذربایجان در سال‌های حکومت پادشاهان قاجار، خارج از تهران بود و همواره باغ بزرگ آن‌که بعدها در زمان ناصرالدین‌شاه به باغ شاه معروف شد و تندیس او سوار بر اسب در میانه باغ قرار گرفت، محل استقرار و اقامت پادشاهان بود. در زمان پهلوی این محله و دیگر محلات تهران در این منطقه به‌وسیله خیابان‌کشی‌های آن زمان، به داخل شهر تهران منتقل شدند. حدود سال‌های هزاروسیصدو چهل به بعد بود که این محله، محله‌ای اعیان‌نشین و به‌اصطلاح مرفه نشین شد ولی بعد از انقلاب به دلیل محیط‌های کارگاهی که در این محله به وجود آمد، ازلحاظ بافت مرفه، ریزش شدیدی داشت. آثار تاریخی مانند ساختمان اداره پست چهارراه لشگر و کاخ مرمر و انستیتو پاستور از آن زمان به جا مانده است. میدان حر، قبلاً در محدوده باغ شاه قرار داشت. در حال حاضر این میدان تندیس نبرد گرشاسب(قهرمان شاهنامه) با اژدها را در میان خود دارد. امروزه تاریخچه دقیقی از محله آذربایجان ثبت‌نشده است ولی بافت قدیمی این محله و سردرِ خانه‌ها و اماکن مذهبی آن، حرف‌های زیادی دارند که ثبت‌نشده باقی مانده است.
حدود محله آذربایجان از شمال به خیابان جمهوری حدفاصل کارگر جنوبی تا خیابان ولیعصر، از جنوب به خیابان امام خمینی حدفاصل میدان حر تا خیابان ولیعصر، از شرق به خیابان ولیعصر حدفاصل خیابان جمهوری و خیابان امام خمینی و درنهایت از غرب به خیابان کارگر جنوبی حدفاصل خیابان امام خمینی و جمهوری مشخص شده است. محله آذربایجان با دیگر محلات تهران نیز هم‌مرز است. محلات فلسطین و شیخ هادی از ناحیه یک شهرداری منطقه ۱۱ در شمال و شرق، محله جمهوری از ناحیه سه منطقه ۱۱ شهرداری تهران و نهایتاً در جنوب با محله منیریه در ناحیه دو از منطقه ۱۱ شهرداری تهران.


سریع ترین و حرفه ای ترین خدمات کلیدسازی در خیابان آذربایجان را با کلیدسازی ماهان تجربه کنید.

برای تماس با کلید سازی شبانه روزی سیار در تهران و دریافت خدمات کلیدسازی در در خیابان آذربایجان لطفا همین حالا با شماره 970 0919 0912 تماس بگیرید. باعث افتخار این مجموعه ست که بتواند خدمات کلیدسازی را به صورت شبانه روزی و سیار توسط کلیدساز حرفه ای و با قیمت مناسب برای شما در در خیابان آذربایجان فراهم نماید.
 

مطالب مرتبط :
 

نظرات
ارسال نظر