کلید سازی شبانه روزی سیار در رودکی (سلسبیل) 970 0919 0912

کلید سازی شبانه روزی سیار در رودکی (سلسبیل) 970 0919 0912

کلید سازی شبانه روزی سیار در رودکی (سلسبیل) 970 0919 0912

8 اسفند1399
کلید سازی شبانه روزی سیار در رودکی (سلسبیل) 970 0919 0912

کلید سازی شبانه روزی سیار در رودکی (سلسبیل)  970 0919 0912

.

خدمات کلید سازی  شبانه روزی و سیار در رودکی (سلسبیل) تهران تنها با یک تماس
 
برای مراجعه فوری کلیدساز سیار در رودکی (سلسبیل) همین حالا با ما تماس بگیرید!

روی این شماره کلیک کنید :

خرسندیم که از طریق دنیای اینترنت با شما مشتریان گرانقدر خدمات کلیدسازی، در تماس هستیم. کلید سازی شبانه روزی و سیار ماهان آمادگی شبانه روزی خود را برای اعزام کلیدساز در تمامی مناطق تهران و به ویژه رودکی (سلسبیل) برای انجام تمامی خدمات کلید سازی اعلام می دارد. ضمن تماس با کلیدسازی ماهان در تهران می توانید این خدمات را به شیوه حرفه ای و سریع در محل خود دریافت نمایید :

   - باز کر
دن درب های ضد سرقت، چوبی، حیاط، انباری، شامل قفل های حرفه ای، و ... رودکی (سلسبیل)
   - باز کردن انواع درب و سوییچ اتومبیل، قفل فرمان، پدال و .... در منطقه رودکی (سلسبیل)
   - باز کردن انواع گاوصندوق در رودکی (سلسبیل)
   - باز کردن انواع قفل های آویز و کتابی در رودکی (سلسبیل)
   - ساخت و تعمیر انواع ریموت شامل ریموت اتومبیل، مغازه، پارکینگ و ... در رودکی (سلسبیل)
   - ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری و کددار برای انواع مدل های اتومبیل (ایموبیلایزر) در رودکی (سلسبیل)
   - ریموتی کردن انواع درب های منازل، ادارات، مغازه ها و ... در رودکی (سلسبیل)
   - فروش و نصب انواع قفل، دستگیره، مغزی درب، ریموت و تجهیزات ایمنی کلیدسازی ... در رودکی (سلسبیل)

کلیدسازی شبانه روزی ماهان، شما را دعوت می نماید تا با محله رودکی (سلسبیل) نیز آشنا شوید. پس با ما همراه باشید:


محله سلسبیل نام یکی از خیابان‌های قدیمی و باختری شهر تهران است. اکنون این خیابان به رودکی تغییر نام داده‌ است و به اشتباه 《 سر سبیل 》 خوانده میشود . در حال حاضر این خیابان یکی از بزرگترین مراکز خرید پوشاک در پایتخت به‌شمار رفته و دارای تعداد زیادی پاساژ و فروشگاه پوشاک می باشد. همچنین در ایام محرم و بخصوص در روز عاشورا تقریبا سراسر خیابان بسته شده و هیاتهای عزاداری محله سلسبیل همگی مسیر خودرا در بخشی از این خیابان ادامه داده و پیاده روها مملو از جمعیت عزادار و تماشاچی می گردد. علت نامگذاری این خیابان به نام سرسبیل یا سلسبیل این است که در گذشته این خیابان به علت داشتن باغهای بسیار زیبا و جاری شدن آب زلال از چشمه فرمانفرمایان به سمت این خیابان سرسبز ناخودآگاه مردم را به یاد بهشت و چشمه سلسبیل می‌انداخته‌است. آب فرمانفرمایان از میدان رشدیه به سمت سلسبیل جاری شده و بعد از عبور از نهر سلسبیل و باغهای زیبایش به جنوب محله و یخچال می‌رسیده‌است.
این محله در منطقه ۱۰ و جنوب غرب تهران واقع شده است و در حال حاضر از شمال به خیابان آذربایجان، از جنوب به خیابان کمیل، از شرق به بزرگراه نواب و از غرب به خیابان خوش، منتهی می شود. این محله از شمال با محله سلسبیل شمالی، از جنوب با محله بریانک، از شرق با محله اسکندری و از غرب با محله کارون جنوبی همسایه است.
از اصلی ترین خیابان های محله سلسبیل میتوان به خیابان هاشمی، خیابان امام خمینی، خیابان کمیل،خیابان ناصری(شهیدی)، خیابان خوش، خیابان بوستان سعدی خیابان مرتضوی,خیابان قصرالدشت، خیابان آذربایجان و خیابان رودکی اشاره کرد. دارای ایستگاه های brt و مترو رودکی میباشد که دسترسی به تمام نقاط تهران راحت و عالی میباشد که یکی از دلایل پرطرفدار بودن این محله موضوع دسترسی راحت آن میباشد. این خیابان یکی از مراکز اصلی خرید لباس مردانه و زنانه می باشد.

بهترین خدمات کلیدسازی در رودکی (سلسبیل) را با کلیدسازی ماهان تجربه کنید.

برای تماس با کلید سازی شبانه روزی سیار در تهران و دریافت خدمات کلیدسازی در در رودکی (سلسبیل) لطفا همین حالا با شماره 970 0919 0912 تماس بگیرید. باعث افتخار این مجموعه ست که بتواند خدمات کلیدسازی را به صورت شبانه روزی و سیار توسط کلیدساز حرفه ای و با قیمت مناسب برای شما در در رودکی (سلسبیل) فراهم نماید.
 

مطالب مرتبط :
 

نظرات
ارسال نظر