کلید سازی شبانه روزی سیار در شهرک دریا 970 0919 0912

کلید سازی شبانه روزی سیار در شهرک دریا 970 0919 0912

کلید سازی شبانه روزی سیار در شهرک دریا 970 0919 0912

8 اسفند1399
کلید سازی شبانه روزی سیار در شهرک دریا 970 0919 0912

کلید سازی شبانه روزی سیار در شهرک دریا 970 0919 0912

.

خدمات کلید سازی  شبانه روزی و سیار در شهرک دریا تهران تنها با یک تماس
 
برای مراجعه فوری کلیدساز سیار در شهرک دریا همین حالا با ما تماس بگیرید!

روی این شماره کلیک کنید :

خرسندیم که از طریق دنیای اینترنت با شما مشتریان گرانقدر خدمات کلیدسازی، در تماس هستیم. کلید سازی شبانه روزی و سیار ماهان آمادگی شبانه روزی خود را برای اعزام کلیدساز در تمامی مناطق تهران و به ویژه شهرک دریا برای انجام تمامی خدمات کلید سازی اعلام می دارد. ضمن تماس با کلیدسازی ماهان در تهران می توانید این خدمات را به شیوه حرفه ای و سریع در محل خود دریافت نمایید :

   - باز کردن درب های ضد سرقت، چوبی، حیاط، انباری،
شامل قفل های حرفه ای، و ... شهرک دریا
   - باز کردن انواع درب و سوییچ اتومبیل، قفل فرمان، پدال و .... در منطقه شهرک دریا
   - باز کردن انواع گاوصندوق در شهرک دریا
   - باز کردن انواع قفل های آویز و کتابی در شهرک دریا
   - ساخت و تعمیر انواع ریموت شامل ریموت اتومبیل، مغازه، پارکینگ و ... در شهرک دریا
   - ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری و کددار برای انواع مدل های اتومبیل (ایموبیلایزر) در شهرک دریا
   - ریموتی کردن انواع درب های منازل، ادارات، مغازه ها و ... در شهرک دریا
   - فروش و نصب انواع قفل، دستگیره، مغزی درب، ریموت و تجهیزات ایمنی کلیدسازی ... در شهرک دریا

کلیدسازی شبانه روزی ماهان، شما را دعوت می نماید تا با محله شهرک دریا نیز آشنا شوید. پس با ما همراه باشید :

محله شهرک دریا در جنوب منطقه ی 21 شهرداری تهران قرار دارد . این شهرک از شمال به بلوار یاس می رسد و از آنجا با محله تهرانسر غربی همسایه است . این محله از جنوب به بزرگراه فتح (جاده قدیم کرج) می رسد . در شرق خیابان مروارید، شهرک دریا را از محله ی تهرانسر جدا می کند و در غرب بزرگراه آزادگان ( کمربندی) در حد فاصل شهرک دریا با محله شهرک استقلال دکتر عبیدی قرار گرفته است.
وجود مرکز راهنمایی و رانندگی در این محله در کنار رعایت اسلوب شهرسازی در این شهرک که نمود عینی آن در خیابان بندی و نحوه تفکیک واحدها، عرض کوچه هاو پیاده روهامشخص است . محله شهرک دریا را از سایر محلات متمایز می کند . شهرک دریا در سال 1363 توسط تعاونی مسکن کارکنان نیروی دریایی به صورت زمین به پرسنل این نیروی واگذار گردید و به همین دلیل نام شهرک دریا بر آن گذاشته شده است .
به مرور زمان واگذاری املاک این شهر به افراد حقیقی غیر پرسنل نیروی دریایی آغاز گردید به طوری که در حال حاضر از بین 3700 خانوار 260 خانوار آن را پرسنل و بازنشستگان نیروی دریایی تشکیل می دهند . رعایت اصول شهرسازی ، یکدست بودن ، همگن بودن ، وجود امکانات مناسب فرهنگی ، ورزشی و آموزشی این محله را به یکی از توسعه یافته ترین محلات این منطقه تبدیل نموده است.
برای تعیین مرزبندی این محله ، اعضای شورایاری دو تاریخ را ذکر کردند. تاریخ اول مربوط به سال 1361و از طریق تعاونی مسکن نیروی دریایی و دوم تاریخ دوم مربوط به سال 1385 همزمان با شکل گیری شورایاری که مجدد همان مرزها از طرف شهرداری منطقه 21 تصویب و اعلام شد.  تا قبل از آغاز به کار شورایاری در سال 1385 شهرک دریا بخشی از محله ی بزرگتری به نام تهرانسر بوده است .


بهترین خدمات کلیدسازی در شهرک دریا را با کلیدسازی ماهان تجربه کنید.

برای تماس با کلید سازی شبانه روزی سیار در تهران و دریافت خدمات کلیدسازی در در شهرک دریا لطفا همین حالا با شماره 970 0919 0912 تماس بگیرید. باعث افتخار این مجموعه ست که بتواند خدمات کلیدسازی را به صورت شبانه روزی و سیار توسط کلیدساز حرفه ای و با قیمت مناسب برای شما در در شهرک دریا فراهم نماید.
 

مطالب مرتبط :
 

نظرات
ارسال نظر