روش تعویض مغزی قفل درب ضد سرقت

روش تعویض مغزی قفل درب ضد سرقت

3 شهریور1397
روش تعویض مغزی قفل درب ضد سرقت

.

روش تعویض مغزی قفل درب ضد سرقت

این روزها به دلیل مقاومت و جنس درب ضد سرقت، مردم برای اغلب منازل و آپارتمان های خود، به منظور بالا رفتن امنیت از درب های ضد سرقت استفاده می کنند. مغزی قفل درب ضد سرقت به نوعی رکن اساسی هر درب می باشد. قیمت مغزی یا همان توپی قفل بسته به حرفه ای بودن آن دارد. اما در این مقاله قصد داریم نحوه تعویض مغزی قفل درب ضد سرقت به شما آموزش دهیم.

انواع سیلندر و مغزی قفل

هنگام جابجایی یا اجاره کردن خانه و اسباب کشی شما ممکن است با این حرف صاحب خانه مواجه شده باشید که برای اطمینان بیشتر مغزی قفل را عوض کن! به این دلیل صاحب خانه ها این حرف را می زنند زیرا ممکن است کلید خانه دست کارگر یا افراد دیگری باشد و احتمال سرقت یا هرچیزی وجود دارد. اما بهتر است بدانید تعویض مغزی قفل تنها در زمان جابجایی ضروری نیست. خیلی از اوقات، برای افزایش امنیت خانه بهتر است اقدام به تعویض مغزل قفل کنیم.

نحوه عوض کردن کلید درب ضد سرقت

برای اینکه شما یک کلید جدید داشته باشید هنگام مراجعه به کلید سازی تنها کافیست که مغزی قفل را در دست داشته  باشید و آنرا به کلید ساز نشان دهید. به عبارت دیگر به مانند قفل درب حیاط نیازی نیست که رمز قفل را کلیدساز عوض کند تنها شما با خرید مغزی قفل می توانید یک کلید جدید یا به زبان بهتر، یه قفل جدید داشته باشید.

نحوه باز کردن و تعویض مغزی و توپی قفل درب ضد سرقت

در مرحله اول کافیست که از سمت داخل جایی که کلید را داخل قفل می اندازید دوپیچ را باز کنید در این صورت از سمت بیرون هم قسمت روی مغزی در می آید. در قسمت بعدی هم کافیست قسمت زبانه درب جایی که کل قفل داخل آن وجود دارد، معمولا هم سه پیچ قرار دارد که یکی قسمت بالا و دیگری قسمت پایین و یکی قسمت وسط است شما کافیست که پیج وسط را باز کنید تا به راحتی بتوانید مغزی قفل را در بیاورید.

در صورت نیاز به خدمات کلیدسازی شبانه روزی و سیار برای تعویض مغزی قفل درب ضد سرقت می توانید در هر ساعت از شبانه روز، با کلیدسازی ماهان (شماره 970 0919 0912) تماس بگیرید!


 

نظرات
ارسال نظر