فواید گاوصندوق اثر انگشتی

فواید گاوصندوق اثر انگشتی

26 مرداد1397
فواید گاوصندوق اثر انگشتی

.

فواید گاوصندوق اثر انگشتی

بیشتر شرکت ها، فروشگاه ها و حتی بعضی افراد شخصی برای اینکه همیشه نیاز به محافظت از پول و مدارک مهم خود دارند، خرید گاوصندوق برایشان یک امر ضروری محسوب می شود اما اینکه یک گاوصندوق عالی و نسوز خریداری کنند که هر کسی نتواند آنرا باز کند خیلی مهمتر است. از این جهت در این مقاله فواید استفاده از گاوصندوق اثر انگشتی را برای شما توضیح می دهیم.

نحوه کار کردن گاوصندوق اثرانگشتی

همانطور که از نام آن پیداست این گاوصندوق به مانند قفل دیجیتال اثر انگشتی با گذاشتن اثر انگشت شخص مجاز روی سنسور باز می شود. پس باید شما در ابتدا اثر انگشت افرادی که می خواهید اجازه باز شدن گاوصندوق را به آنها بدهید روی تنظیمات انجام دهید و سپس با بستن آن خیالتان راحت باشد که تنها این افراد قابلیت باز کردن و بستن گاوصندوق را خواهند داشت. این نوع گاوصندوق دارای چهار نوع باتری داخلی است که می تواند با درآوردن سه بار بوق مکرر به شما هشدار دهد که شارژ باتری گاوصندوق در حال اتمام شدن است.

وجود کلید اضطراری و مخفی در گاوصندوق اثرانگشتی

در تمامی گاوصندوق های اثر انگشتی یک کلید اضطراری وجود دارد که به واقع این شانس را به شما می دهد که هنگام باز نشدن گاوصندوق با اثر انگشت به دلیل اتمام شارژ باتری آنرا با کلید اضطراری باز کنید.

گاوصندوق داخل کمد

برخی از انواع گاوصندوق اثر انگشتی قابلیت پیچ شدن داخل کمد را دارند و از فواید استفاده از آن این است که تنها زمانی می توانید پیچ ها را باز کنید که درب گاوصندوق باز باشد.

خرید گاوصندوق اثرانگشتی

باید به این نکته توجه کرد که همیشه خرید بهترین کالا باعث افزایش امنیت آن می شود به خصوص اینکه شما می خواهید از گاوصندوق برای نگهداری اموال و مدارک مهم خود استفاده کنید. اگر قصد باز کردن قفل گاوصندوق خود را دارید و همچنین برای خرید این نوع گاوصندوق، می توانید با کلیدسازی شبانه روزی و سیار ماهان تماس بگیرید.


 

نظرات
ارسال نظر