قفل ریموتی LPSECURITY برای درب ورودی

قفل ریموتی LPSECURITY برای درب ورودی

26 مرداد1397
قفل ریموتی LPSECURITY برای درب ورودی

.

قفل ریموتی LPSECURITY برای درب ورودی

به دلیل سرقت از خانه ها، به خصوص استفاده از ترفندهای مختلف باز کردن درب خانه و درب ماشین، برخی از مردم به سمت خرید قفل برقی و ریموتی روی آورده اند. اکنون می خواهیم قابلیت های ویژه یکی از بهترین قفل های درب حیاط را به شما معرفی کنیم و شما را دعوت به خرید قفل ریموتی LPSECURITY کنیم.

نحوه کار کردن قفل ریموتی LPSECURITY

این قفل دارای یک باتری داخلی است و یک فرستنده سیگنال روی آن سوار است تا شما بتوانید به هنگام فشار دادن ریموت کنترل درب خانه را باز و بسته کنید. این نوع از قفل های درب حیاط باعث می شود که شما نیازی به حمل قفل مکانیکی نداشته باشید. همانطور که در شکل مشاهده می کنید مانند یک ریموت دزدگیر ماشین قابل باز و بسته نمودن قفل درب هستید.

امکانات قفل ریموتی و برقی LPSECURITY

  •    وجود چهار باتری داخلی
  •    دارای فرکانس بالا
  •    دارای قدرت کار کردن ریموت کنترلی از یک متر تا ۱۵ متر
  •    کیفیت بالای قفل
  •    دارای ماندگاری بالا در قفل

شما می توانید با نصب این نوع از قفل ریموتی روی درب خانه خود به هنگام نزدیک شدن به درب با فشردن ریموت کنترل آنرا باز کنید. البته از فواید این قفل این است که حتی سارقان نمی توانند با سنجاق یا کارت اعتباری آنرا باز کنند زیرا سیلندر یا همان مغزی قفل بصورت کاملا اتوماتیک کار می کند و نیازی به وارد کردن کلید داخل مغزی آن نیست.

قیمت قفل ریموتی LPSECURITY

شما می توانید برای خرید انواع قفل ریموتی و هوشمند و انواع قفل های دیجیتال با شماره تماس کلیدسازی ماهان یا شماره 09120919970 تماس بگیرید.


 

نظرات
ارسال نظر