راهنمای خرید بهترین قفل دیجیتال

راهنمای خرید بهترین قفل دیجیتال

13 شهریور1397
راهنمای خرید بهترین قفل دیجیتال

.

راهنمای خرید بهترین قفل دیجیتال

همزمان با معرفی قفل های دیجیتال و هوشمند، استفاده از این قفل ها برای اماکن تجاری و مسکونی به شدت زیاد شده است، شرکت های بسیاری اقدام به تولید این محصولات با ویژگی های متفاوت نمودند. در این مقاله از سایت کلیدسازی شبانه روزی و سیار ماهان، شما را در انتخاب بهترین قفل دیجیتالی برای منازل و شرکت ها راهنمایی خواهیم نمود. امروز در سایت کلیدسازی ماهان با ما همراه باشید تا مزایای استفاده از آن ها را به جای قفل های سنتی و قدیمی بررسی کنیم.

پیدایش سیستم های امنیتی و صنعت قفل

” یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد : ضرورت مادر اختراع است”. در انگلستان قدیم سرقت های بسیاری اتفاق می افتاد. به همین دلیل مسابقه ای ترتیب داده شد تا میزان این سرقت ها کاهش یابد. هدف از مسابقه اختراع یک وسیله امنیتی و یا قفل با امنیت بسیار بالا بود که تنها با یک کلید منحصر به فرد بتوان آن را باز نمود. در این مسابقه برادران Chubb موفق شدند جایزه اول را از آن خود کنند. از این جا بود که صنعت قفل شکل گرفت. این اختراع ساده ترین قفل موجود از زمان شکل گیری این صنعت بود. تا به امروز انواع بسیاری از قفل ها با امکانات متفاوت وجود دارد. آخرین نوع این قفل ها، قفل دیجیتالی می باشد.

مقایسه قفل دیجیتالی و مکانیکی

قفل های مکانیکی ارزان تر و نصب آن بسیار آسان می باشد. اما متاسفانه از امنیت بسیار پایین، هزینه های نگهداری بسیار بالا و مشکلات فنی زیادی برخوردار می باشد. مشکلاتی مانند فراموش کردن کلیدها، مشکلات ناشی از گم نمودن آن ها و ده ها مشکل دیگر که شما مجاب به حذف سیستم های قدیمی قفل می نماید. در عوض مدل های مختلف قفل دیجیتالی اگرچه گران تر می باشد اما امکانات بسیار زیاد آن ها و نیز حذف کلیدها باعث افزایش امنیت و راحتی آن ها می گردد. نصب و راه اندازی این نوع قفل ها بسیار آسان می باشد. تنها مشکلی که قفل دیجیتالی ممکن است داشته باشد فراموش کردن رمز عبوری و یا تمام شدن باتری می باشد که آن نیز به راحتی قابل حل می باشد.

انواع قفل دیجیتالی

    - قفل دیجیتالی رمزی و کارتی : علاوه بر شناسایی رمز، کارت را نیز به آن می توان شناسایی نمود.
    - قفل دیجیتالی رمزی و اثر انگشتی (بیومتریک) : علاوه بر شناسایی رمز، اثر انگشت را نیز به آن می توان شناسایی نمود.
    - قفل دیجیتالی ترکیبی (رمز و کارت و اثر انگشت) : یکی از قدرتمندترین قفل های دیجیتالی موجود در بازار می باشد که از امنیت و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار می باشد. این قفل هر سه پنل ورودی را دارد.

 
مزایای استفاده از قفل دیجیتالی

حذف کلیدها و استفاده از رمز و کارت و اثر انگشت به جای کلیدها که از مهمترین مزایای استفاده از این نوع قفل ها می باشد مشکلاتی مانند نگرانی گم نمودن کلیدها، هزینه های استفاده از کلیدها و جایگزینی کلیدهای گم شده، نگرانی ماندن دوستان و آشنایان پشت درب و … را برای همیشه از بین می برد و راحتی و آسایش را برای شما فراهم می آورد.
استفاده از سیستم های امنیتی بسیار پیشرفته و آلارم های هشدار نیز از دیگر مزایای قفل دیجیتالی می باشد که انتخاب را برای شما آسان می نماید.

دلایل استفاده از قفل دیجیتالی

    1- گم نمودن کلیدها

آیا شما نیز مانند خیلی از افراد با دسته کلیدهای خود مشکل دارید و به راحتی آن ها را گم نموده و یا فراموش می کنید با خود بیاورید؟ این یکی از بزرگترین دلایل استفاده از قفل دیجیتالی می باشد که می توان آن را با رمز، کارت و اثر انگشت به جای کلیدها باز نمود.

    2- استفاده از باتری به عنوان منبع انرژی

قفل دیجیتالی نیازی به سیم کشی برق ندارد و تنها با استفاده از ۴ الی ۸ عدد باتری قلمی AA به مدت یک سال برای شما کار می کند.

    3- سیستم های امنیتی پیشرفته

قفل دیجیتالی با داشتن امکاناتی مانند مغزی ضدسرقت و ضد دیلم و ویژگی های فنی مانند سیستم های امنیتی ضد سرقت انتخاب را برای کاربران آسان می نماید. در صورت اعمال زور و ضربه به قفل و یا وارد نمودن رمز، کارت و یا اثر انگشت اشتباه، سیستم قفل برای دقایقی از کار افتاده و آلارم هشدار بسیار قوی آن به صدا در می آید.


قفل دیجیتالی بهتر است یا قفل هوشمند؟

برای بیان ساده این موضوع به تعریف کلی آن می پردازیم. در واقع قفل دیجیتالی نوعی قفل هوشمند می باشد که ویژگی هایی مانند کنترل ورود و خروج توسط گوشی هوشمند و باز و بسته نمودن درب از راه دور در آن وجود ندارد. به بیان دیگر قفل هوشمند با داشتن امکانات بیشتر، پیشرفته تر از قفل دیجیتالی می باشد. این امکانات و کنترل از راه دور قفل توسط دستگاه های هوشمند مانند گوشی، لپ تاپ و یا ساعت هوشمند سطح جدیدی از امنیت را در اختیار کاربران قرار می دهد. شما می توانید توسط قفل هوشمند ورود و خروج منزل و یا محل کار خود را از راه دور کنترل نمایید.

راهنمای انتخاب بهترین قفل دیجیتالی

از بزرگترین برندهای قفل دیجیتالی در دنیا، Yale ، سامسونگ و Gateman می باشد که با ارائه سطح بالایی از کیفیت و امنیت، زندگی امن و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد.

چنانچه قصد خرید انواع قفل های دیجیتال برای منزل یا محل کار خود دارید و یا برای تعمیر یا باز نمودن قفل دیجیتال خود به مشکل بر خورده اید و یا نیاز به خدمات کلیدسازی شبانه روزی و سیار برای تعمیر یا باز نمودن قفل خود دارید، لطفا همین حالا با کلیدسازی ماهان تماس بگیرید! با کلیدسازی ماهان، در هیچ  ساعتی از شبانه روز، پشت هیچ درب بسته ای نخواهید ماند!


خدمات ما شامل :

- باز کردن انواع درب منازل و اماکن شامل قفل های حرفه ای، درب های ضد سرقت، چوبی، حیاط، انباری و ...
- باز کردن انواع درب و سوییچ اتومبیل، قفل فرمان، پدال و ....
- باز کردن انواع گاوصندوق
- باز کردن انواع قفل آویز و کتابی
- ساخت و تعمیر انواع ریموت شامل ریموت اتومبیل، مغازه، پارکینگ و ...
- ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری و کددار برای انواع مدل های اتومبیل (ایموبیلایزر)
- ریموتی کردن انواع درب های منازل، ادارات، مغازه ها و ...
- فروش و نصب انواع قفل، دستگیره، مغزی درب، ریموت و ...
 

نظرات
ارسال نظر