برای خرید دستگیره و قفل به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید دستگیره و قفل به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید دستگیره و قفل به چه نکاتی توجه کنیم؟

16 شهریور1397
برای خرید دستگیره و قفل به چه نکاتی توجه کنیم؟

.

برای خرید دستگیره و قفل به چه نکاتی توجه کنیم؟

در مقاله های قبلی سایت کلیدسازی ماهان، درباره درب های ضد سرقت و مزایای آن ها نسبت به درب های های چوبی یا فلزی قدیمی صحبت کردیم و شما را نسبت به تعویض آنها تشویق کردیم. ویژگی های بسیار شاخص و امنیتی بالای این درب ها سبب شده تا در بیشتر ساختمان های نوساز امروزی، پیمانکاران از این درب ها برای واحدهای مسکونی خود استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم درباره نکات قابل توجه برای خرید قفل و دستگیره با کیفیت برای این نوع درب توضیحاتی ارایه نماییم. لطفا با ما همراه باشید!

از جمله ویژگی های شاخصی که درب های ضد سرقت از آن ها برخوردارند :

    - مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه یا اهرم شدن
    - بهره گیری از ورقه های فولادی ضخیم میان دو رویه درب‌ها
    - امکان سفارش ویژه درب‌ها با ظاهر متفاوت یا امنیت بیشتر
    - عایق رطوبت، حرارت و برودت، صوت
    - جوشکاری از چند ناحیه به چهارچوب
    - رویه های زیبا و مقاوم از جنس های ملامینه، PVC یا MDF
    - بهره گیری از قفل و دستگیره ترکیه‌ای با کیفیت بسیار بالا
    - برخورداری از 8 الی 11 زبانه ضخیم در 2 الی 4 جهت مختلف


نکات قابل توجه برای خرید قفل و دستگیره با کیفیت

یکی از ویژگی های بسیار مهم این درب‌ها بهره گیری آنها از قفل و دستگیره هایی بسیار با کیفیت از کشور ترکیه است؛ کشوری که شهرت بسیار زیادی در حوزه تولید قفل و دستگیره های مدرن با امنیت بالا در سطح جهان دارد. در ادامه به بررسی نکات قابل توجه برای خرید قفل و دستگیره خواهیم پرداخت.

یکی از مواردی که در هنگام سفارش ویژه درب ضد سرقت ترک توسط خریداران مورد توجه قرار می گیرد، نوع دستگیره درب است؛ مدل های مختلفی از دستگیره های درب در بازار دیده می شوند که شما می توانید هر یک از آنها را بنا به سلیقه خود یا همگام سازی آن با نوع دکوراسیون منزل‌تان سفارش دهید.

دستگیره های دکمه‌ای، بیضی شکل، اهرمی یا تخم مرغی از محبوب ترین و رایج ترین انواع دستگیره های درب هستند که می توانند انتخاب مناسبی برای شما نیز باشند. یکی دیگر از مواردی که می توانید حساسیت بیشتری روی آن در هنگام خرید دستگیره‌ها به خرج دهید، جنس آنهاست. اگر قصد دارید از دستیگره هایی با جنس فلزی استفاده کنید، بهتر است تمامی دستگیره های درب های منزل شما از همین جنس و ترجیحا از یک فلز خاص باشند؛ بطور کلی کروم، فولاد ضد زنگ و نیکل از جمله فلزاتی هستند که برای ساخت دستگیره های فلزی از آنها استفاده می شود.

نکاتی مهم برای انتخاب قفل مناسب

معمولا برای درب های ضد سرقت از قفل های معمولی با توپی‌های کلید کامپیوتری استفاده می شود که از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ اما برخی از مشتریان نیز هستند که به دلیل حساسیت های خود ترجیح می دهند از قفل های الکترونیکی استفاده کنند که بدون شک از امنیت چند برابری نسبت به قفل های رایج ذکر شده برخوردار هستند.

نکته ای که در خصوص استفاده قفل های دیجیتال وجود دارد این است که در صورت استفاده از آنها بر روی درب های ضد سرقت چینی، دیگر نیازی به استفاده از دستگیره نیست! چراکه در صورت استفاده این دو همراه با یکدیگر ممکن است سیستم مرکزی قفل ضد سرقت از کار افتاده و کارایی خود را بر روی این درب از دست بدهد. این در حالی است که استفاده از قفل های دیجیتال همراه با دستگیره بر روی درب ضد سرقت ترک یا ایرانی بلامانع است.

معمولا برای استفاده از قفل های دیجیتال بر روی درب های ضد سرقت به مواردی همچون ضحامت درب، طول شفت، دست راست یا چپ بودن درب و همچنین چوبی یا فلزی بودن درب نیز توجه می شود. می توانید قفل های الکترونیکی را با استفاده از روش هایی همچون اثر انگشت و یا کارت و وارد کردن رمز عبور باز کنید. در حال حاضر قفل های درب الکترونیکی TSE از بهترین‌ها هستند که ویژگی های بی نظیر آنها که در ادامه ذکر خواهد شد، سبب محبوبیت و استفاده بیشتر از آنها توسط مشتریان و پیمانکاران شده است:

    - قابلیت نصب بر روی انواع درب‌ها
    - برخورداری از سیستم ضد حک پیشرفته
    - برخورداری از حافظه پشتیبان
    - برخورداری از ریموت کنترل
    - قابلیت نصب بسیار آسان
    - قابلیت ارتباط با کامپیوتر شخصی

و در نهایت نکته آخری که در زمان سفارش و خرید قفل و دستگیره باید به آن توجه کنید، وجود خدمات پس از فروش و گارانتی مناسب برای آنهاست.

برای خرید یا تعویض انواع دستگیره و قفل می توانید در هر ساعت از شبانه روز، با کلیدسازی ماهان تماس بگیرید. همچنین برای اعزام کلیدساز سیار و شبانه روزی در سراسر تهران، لطفا همین حالا با شماره 09120919970 تماس حاصل فرمایید!


 

نظرات
ارسال نظر