آموزش رفع اشکال قفل های سیزا Cisa

آموزش رفع اشکال قفل های سیزا Cisa

11 شهریور1397
آموزش رفع اشکال قفل های سیزا Cisa

.

آموزش رفع اشکال قفل های سیزا Cisa

این روزها، استفاده از قفل های برقی سیزا (Cisa) در کشور ما بسیار رایج است. این نوع قفل، یکی از مناسب ترین قفل های برقی است که می توانید آنرا جایگزین قفل های قدیمی کنید. با نصب قفل برقی سیزا به راحتی می توانید با اتصال سیم برق آن با آیفون تصویری تنها با زدن دکمه آیفون درب حیاط یا آپارتمان خود را باز کنید. مشکلی که شاید گاهی با آن مواجه شوید کار نکردن قفل سیزا باشد. امروز در سایت کلیدسازی ماهان قصد داریم نحوه برطرف کردن بعضی از مشکلات این قفل را به شما آموزش دهیم.

نحوه کار کردن قفل برقی سیزا

همانطور که از نام این قفل پیداست قفل با برق کار می کند و بهتر از قفل برقی زنجیری است زیرا قفل زنجیری خیلی زود خراب می شود و همینطور تنها امکان باز کردن قفل وجود دارد در صورتی که قفل برقی سیزا حتی امکان بستن درب را به شما می دهد. قفل برقی سیزا دارای یک قسمت مکانیکی و برقی است که شما با نصب سیم برق آن براحتی امکان باز کردن قفل از طریق آیفون را خواهید داد.


دلیل کار نکردن قفل برقی سیزا

هنگامی که قفل برقی سیزا از کار می افتد و شما دیگر نمی توانید با زدن دکمه آیفون درب حیاط یا آپارتمان را باز کنید تنها کافیست درب آنرا باز کنید و سیم برق آنرا مشاهده کنید. در خیلی از اوقات سیم برق قفل بیرون می آید و این دلیلی بر کار نکردن قفل برقی است.


رفع مشکل کار نکردن قفل برقی سیزا بدون نیاز به تماس با کلید ساز

تمام قفل های برقی هنگامی که خراب می شوند زمان مراجعه به کلید ساز ابتدا با این سوال مواجه می شوید که مشکل قفل از کجاست اگر مشکل برقی باشد کلید ساز آنرا درست نمی کند. از این جهت بدون نیاز به صرف هزینه و وقت تنها کافیست قفل برقی سیزا را باز کنید و سیم داخل آنرا که در تصویر زیر محل نصب آنرا نشان داده ایم مشاهده کنید در صورت بیرون آمدن سیم به خوبی آنرا داخل سوراخ های آن قرار دهید تا قفل کار کند.

بغیر از عیب یابی قفل برقی سیزا و مشاهده سیم برق آن ممکن است منبع تغذیه آن مشکل داشته باشد و حتی فیوز پریده باشد که این کار برق کار است و از دست زدن به آن خودداری کنید.


در صورتی که نتوانستید مشکل قفل خود را برطرف نمایید و نیاز به خدمات کلیدسازی داشتید، می توانید در هر ساعت از شبانه روز با کلیدسازی شبانه روزی و سیار ماهان در سراسر تهران تماس بگیرید!

 

نظرات
ارسال نظر